
Joensuun kaupunki hakee markkinointikampanjalla ystäväparia tai pariskuntaa testaamaan elämää kaupungissa kahden viikon ajan. Testaa Joensuu -kisan voittajille on luvassa muun muassa kahden viikon majoitus kattohuoneistossa, VIP-liput Ilosaarirock-festivaalille sekä tuhannen euron toimintaraha turistielämyksiin.
Suurten kaupunkien katukuvassa näkyvä Testaa Joensuu -kampanja on osa Joensuun kaupungin muuttamamarkkinointia, jossa pyritään houkuttelemaan ihmisiä tutustumaan elämään Joensuussa. Kaupungin palveluksessa on myös muuttoagentti, jonka tehtävä on auttaa kaupunkiin asettumisessa.
– Me täällä tiedämme, että kesä Joensuussa on parasta mitä on. Kampanjassa haetaan seikkailuun valmista kaksikkoa todistamaan asia. Hakemuksia tippuu postiin sellaista tahtia, että kesä idässä taitaa kiinnostaa muitakin kuin meitä, kommentoi Joensuun kaupungin markkinointijohtaja Markku Pyykkönen tiedotteessa.
Joensuu on Suomen 12. suurin kaupunki ja Pohjois-Karjalan maakuntakeskus.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä