Boksi.com. Kuvassa Melke Cetin, Lasse Laaksonen, Laetitia Ecklé ja Tomer Atzmon
Toimistot

Boksi osti saksalaisen vaikuttajamarkkinointitoimiston ja panostaa nyt entistä enemmän Keski-Euroopan markkinoille

26.2.2024 8:34
Mikko Perttunen
Suomalaisyritys avaa myös DACH-alueen pääkonttorin Hampuriin.

Suomalainen vaikuttajamarkkinointipalvelua ja -alustaa ylläpitävä Boksi on ostanut saksalaisen vaikuttajamarkkinointitoimisto The Influencer GmbH:n. Bielefeldiläinen toimisto on kasvanut nopeasti, ja sen asiakkaita ovat muun muassa Volkswagen ja Euroopan komissio. The Influencer jatkaa toimintaa omana brändinään Saksassa.

Hiljattain päättyneen 7 miljoonan euron A-rahoituskierroksen ja uuden yritysoston voimin Boksi vahvistaa laajentumistaan Keski-Eurooppaan ja avaa myös uuden DACH-alueen pääkonttorin Hampuriin.

– Voimien yhdistäminen The Influencerin kanssa on meille iso askel. Tuomme yhteen heidän osaamisensa ja yhteytensä Saksan sisällöntuottajamarkkinoihin ja omat teknologiset ratkaisumme. Boksin toimitusjohtaja Lasse Laaksonen kertoo tiedotteessa.

Lue myös: Markkinoinnin startup-yritys Boksi nostettiin kansainvälisessä mediassa Helsingin lupaavimpien startupien joukkoon

Lue myös: Vaikuttajamarkkinointiin erikoistunut Boksi keräsi 7 miljoonan euron rahoituksen

Lue myös: 🔍 Näin Boksi vastaa vaikuttajien esittämään kritiikkiin palkkioista – hinta-algoritmi poistettiin käytöstä

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)