UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Mainonta
16.2.2021 11:35
Tässä ovat Voitto-mainoselokuvakilpailun finalistit
S-ryhmä sai mainostajista eniten töitä finaaliin. Palkinnot jaetaan 18. maaliskuuta.
Toni Rajamäki
Brändit
16.2.2021 10:35
Suomalaiset ulkoilubrändit palkittiin Pohjoismaiden parhaina
Reima ja Sasta Oy menestyivät jälleen pohjoismaisten ulkoilubrändien vertailussa.
Toni Rajamäki
Brändit
16.2.2021 9:10
Telia on saanut ison hyödyn MTV-kaupasta – teleoperaattori ottaa yhä suurempaa jalansijaa sisältöbisneksessä
MTV siirtyi yrityskaupassa Telia Companylle vuonna 2019.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
16.2.2021 7:00
Parempi rekrytointi vaikuttaisi positiivisesti työllisyyteen ja valtiontalouteen, asiantuntija uskoo
Monien suomalaisyritysten rekrytointimarkkinointi on lapsenkengissä, sanoo Duunitorin toimitusjohtaja Thomas Grönholm.
Toni Rajamäki
Kolumni
15.2.2021 10:40
Talon sisälle tuotu osaaminen pelasti koronavuonna, mutta vasta vuosi 2021 osoittaa in-housen vahvuudet
Markkinoinnin luova in-house-tiimi ei ole kulusäästö ja tehostuskeino. Se on laajempaa ymmärrystä ja tekemisen kulttuuria, kirjoittaa Niko Rinta.
Niko Rinta
Toimistot
15.2.2021 9:55
“Mottona on toimia vastavoimana älämölölle” – Kaksi toimistoa loi kampanjan, joka on vastaisku vihapuheelle
Kehupuhekampanja kannustaa ihmisiä kehumaan ja kannustamaan toisiaan.
Toni Rajamäki
Brändit
15.2.2021 6:45
Ennätysrahoituksen keränneen Woltin salaisuus on erityisen tehokas markkinointi – näin sitä tehdään
Woltissa talous- ja markkinointiosaaminen löytyvät samasta tiimistä. Sijoittajat arvostavat sitä, että jokaista euroa mietitään tarkasti, Woltin markkinointijohtaja sanoo.
Iina Kansonen
Kolumni
12.2.2021 14:30
Kommentti: Markkinoija, pahoita mieleni!
Harmaa, tylsä ja mitäänsanomaton mainonta on nyt kuuminta hottia ja sekös vasta ärsyttää, kirjoittaa MarkkinointiUutisten uutistoimittaja Toni Rajamäki.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
12.2.2021 10:20
Trendiguru kertoo, mihin markkinoijien täytyy varautua vuonna 2021
Korona on muuttanut ihmisten käyttäytymistä pysyvästi, uskoo markkinoinnin trendejä tutkiva Dan Calladine.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
12.2.2021 8:45
Suomalaiset innostuivat veneilystä viime vuonna
Veneiden rekisteröintimäärä nousi viime vuonna Suomessa lähes 20 prosentilla.
Toni Rajamäki
Brändit
11.2.2021 12:43
Wolt valloittaa uusia markkinoita taktisella metodilla: ”Uudelle alueelle voi mennä perinteisestä kaavasta poiketen”
Woltin markkinointijohtaja Fredrik Lucander viittaa kintaalla markkinoinnin suppilomallille ja uskoo, että paras ase uusien markkinoiden valloituksessa on hyvä tuote.
Iina Kansonen
Media
11.2.2021 12:30
Facebook poistaa koronarokotteista väärää tietoa levittäviä julkaisuja
Facebook teki ensimmäiset toimenpiteensä koronaan liittyvän disinformaation pysäyttämiseksi jo viime vuonna.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
11.2.2021 11:45
Someen ja videoihin panostaminen auttaa yrityksiä nuorten rekrytoinnissa
Lähes 40 prosenttia nuorista haluaisi nähdä työnantajien esittelyvideoita.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
11.2.2021 10:50
Kuluttajat ovat entistä kiinnostuneempia ruoan alkuperästä
Kotimaisen ruoan suosio kasvoi viime vuonna S-ryhmän myymälöissä.
Toni Rajamäki
Media
11.2.2021 10:05
Näin paljon suomalaiset kuluttavat aikaa radion kuunteluun – ero podcasteihin on vielä valtava
Radion kuuntelu laski hieman poikkeusvuonna, mutta kuunteluluvut ovat edelleen korkeat.
Toni Rajamäki
Media
10.2.2021 14:20
Twitter haluaa olla vähemmän riippuvainen mainonnasta – somejätti harkitsee maksullista palvelua
Twitter saattaa jatkossa tarjota käyttäjilleen maksullista palvelua.
Toni Rajamäki
Media
10.2.2021 11:45
Aikakausimedioilla 4,5 miljoonaa seuraajaa somessa – naistenlehdillä suurin yleisö
Aikakausimediat tavoittavat miljoonia ihmisiä sosiaalisessa mediassa.
Toni Rajamäki
Brändit
10.2.2021 11:05
Miksi Stockmann palautti painetun asiakaslehtensä? Näin yhtiö perustelee päätöstään
Stockmannin asiakaskokemuspäällikkö Nina Petersén uskoo, että printtilehdelle löytyy tarvetta.
Toni Rajamäki
Toimistot
10.2.2021 9:30
Valtaosa markkinointialan työntekijöistä uskoo tarvitsevansa uutta osaamista lähivuosina – kolmasosa ei tiedä, millaisia taitoja tulevaisuudessa vaaditaan
Baronan tutkimuksen mukaan monet markkinointialan työntekijät eivät tiedä, millaista osaamista heiltä vaaditaan tulevaisuudessa.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
9.2.2021 14:40
Tuore tutkimus: Tunnetulla taustamusiikilla voi olla iso vaikutus kaupan myyntilukemiin
Tunnetun taustamusiikin soittaminen vahvistaa yrityksen brändiä ja lisää asiakkaiden viihtyvyyttä kaupassa.
Toni Rajamäki
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.