Kuva: Idlis
Brändit

Yli 400 000 euron rahoituksen kerännyt uusi sovellus palkitsee kuluttajat mielipiteistään

10.6.2024 12:41
Mikko Perttunen
Brändit saavat arvokasta palautetta ja hyvän näkyvyyden.

Hiljattain julkaistu sovellus palkitsee kuluttajat mielipiteistään, ja yhdistää näin brändit ja kuluttajat kumpaakin hyödyttävällä tavalla. Idlis-nimisessä sovelluksessa voidaan kerätä käyttäjien ajatuksia ja mielipiteitä, ja samalla vastaajat voivat ansaita palkintoja, kuten esimerkiksi mainosvapaita suoratoistopalvelutilauksia.

– Brändit saavat arvokasta palautetta, maksimaalisen näkyvyyden ja minimaalisen mainoshävikin, joten kyseessä on todellinen ”match made in heaven”, Idlisin toimitusjohtaja ja yksi palvelun perustajista, Thomas Grandell kehuu tiedotteessa.

Idlis keräsi käynnistämiseensä 1. siemenrahoituskierroksella 420 000 euroa tämän vuoden alussa. Samassa yhteydessä Idliksen hallitukseen liittyi IPG Mediabrandsin Suomen toimitusjohtaja ja Pohjoismaiden toimintojen operatiivinen johtaja Mika Häyrinen.

– Idlis mahdollistaa ainutlaatuisella tavalla uudenlaisen arvonluonnin kuluttajien ja brändien välille. Kyseessä on todella mielenkiintoinen ja kansainvälisetkin mahdollisuudet omaava konsepti, Häyrinen arvioi.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)