Brändit

Wolt Market halpuuttaa – haastaa perinteisiä ruokakauppoja entistä kovemmin

Wolt haluaa tuoda ruokakauppansa kuluttajien arkeen.
Kuva:
Wolt
Wolt Market halpuuttaa – haastaa perinteisiä ruokakauppoja entistä kovemmin

Teknologiayhtiö Wolt on panostanut viime vuosina omaan ruokakauppaansa, josta voi ainoastaan tilata tuotteet kotiin. Nyt Wolt Market lyö lisää kierroksia kilpailuun ja alkaa halpuuttaa tuotteitaan, yhtiö kertoo.

Woltin mukaan sen suosikituotteiden hinnat laskevat 5–15 prosentilla, ja halpuutus koskee satoja tuotteita.

Yhtiön tavoitteena on tehdä Wolt Marketista suomalaisten arkiruokakauppa.

– Wolt Marketeista on tullut hyvin lyhyessä ajassa paikka monenlaisille viikoittaisille ostoksille ja kaupoista tilataan kaikki arjessa tarvittu aina kasviksista maitoihin ja muihin tarvikkeisiin. Olennaista meille onkin taata, että asiakkaamme voivat huoletta ottaa Wolt Marketin arkiruokakaupakseen ja kokea, että se on kukkarollekin ystävällinen tapa, kertoo Wolt Marketin Suomen-maajohtaja Oscar Nilsson tiedotteessa.

Halpuutus koskee muun muassa jokapäivisiä tuotteita, kuten maito- ja lihatuotteita.

Nilsson sanoo, että kauppoja kehitetään myös laajentamalla valikoimaa.

Wolt Market toimii Suomen melkein kaikissa isoimmissa kaupungeissa. Kauppoja on myös avattu ulkomaille.

MarkkinointiUutisten ja IROResearchin elokuussa tekemän tutkimuksen mukaan Wolt Market on Suomen neljänneksi suosituin ruoan verkkokauppa. Kyselyssä kahdeksan prosenttia sanoi suosivansa ensisijaisesti Wolt Marketia. Suosituimmat ovat S-ryhmä, Kesko ja Fiksuruoka. Wolt Market on suosittu vaihtoehto etenkin nuorten aikuisten keskuudessa.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa