Valve Branding
Toimistot

Valve osti Republicin B2B-liiketoiminnan ja kasvumarkkinointitoimisto Brandcraftyn

1.2.2024 14:22
Mitra Vasara
Valve pyrkii yritysostoillaan B2B-markkinoinnin transformaation kärkeen.

B2B-markkinointi- ja viestintätoimisto Valve Branding on ostanut Republicin (entinen Kaimana) B2B-liiketoiminnan. Republicin B2B-osaston työntekijät ja asiakkaat ovat siirtyneet Valveelle 1. tammikuuta. Kauppa oli jatkoa Kaimanan teknologialiiketoiminnan ostolle, joka tapahtui lokakuussa 2023.

Lue lisää: Valve Branding on ostanut Kaimanan teknologialiiketoiminnan

Lue lisää: Kaimana jää historiaan – viestintätoimisto Republic palaa alkuperäisellä nimellään

Valve on ostanut myös SaaS- ja tilauspohjaisten yritysten palvelemiseen erikoistuneen kasvumarkkinointitoimisto Brandcraftyn tavoitteenaan vahvistaa pienille ja keskisuurille B2B-yrityksille suunnattuja palvelujaan. Sen kaikki työntekijät ja asiakkaat ovat siirtyneet Valveelle 1. helmikuuta.

Yritysostoilla Valve kertoo pyrkivänsä B2B-markkinoinnin transformaation kärkeen Euroopassa.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)

– Useilla B2B-toimialoilla ostopolku alkaa ja päättyy jo verkossa, ja ostopolun siirtyminen verkkoon on nyt erittäin nopeaa. Tämä edellyttää muutoksia B2B-yritysten markkinointi- ja myyntistrategioihin, sekä sisäisiin yhteistyö- ja päätöksentekoprosesseihin. Myös tarve ottaa käyttöön uusia digitaalisia alustoja ja uutta osaamista kasvaa, sanoo Valve Brandingin toimitusjohtaja Jorma Maaninka tiedotteessa.

Valveella uskotaan, että yrityksen kasvu jatkuu sekä orgaanisesti että yritysostoilla. Tänä päivänä Valve työllistää yli 110 henkilöä.