.jpg)
Tiktok aloittaa maailmanlaajuisesti ensimmäisen CRM-kumppanuutensa Hubspotin kanssa. Yhteistyön tavoitteena on helpottaa asiakashankintaa uuden integraation avulla, joka mahdollistaa liidien keräämisen suoraan Tiktokista Hubspotin CRM-järjestelmässä.
Tiktokista tehdyn markkinointitutkimuksen mukaan valtaosa pienistä ja keskisuurista yrityksistä Euroopassa on jo aktiivisia Tiktokissa ja kaksi kolmesta pk-yrityksestä käyttää Tiktokia päivittäin. Näin ollen Tiktokilla on potentiaalia toimia ratkaisuna B2B-yritysten asiakashankinnan haasteissa.
Hubspotin asiakkaat voivat käyttää Tiktokia liidien tehostamisessa ilman, että koodattavaa integraatiota tarvitaan. Ottamalla käyttöön Tiktokin liidejä tuottavat mainokset, liidit synkronoituvat reaaliajassa Hubspotin CRM-järjestelmään. Näin on mahdollista luoda kanavarajoja ylittäviä kampanjoita, lisätä liidien tuottamista sekä keskittää liidit yhteen tietolähteeseen, tiedotteessa kerrotaan.
– Hubspotin fokus yritysten kasvun kehittämisessä sopii hyvin yhteen Tiktokin vahvuuksien, yhteisön rakentamisen ja bränditunnettavuuden, kanssa, sanoo Tiktokin tuotekumppanuuksista vastaava johtaja Lorry Destainville tiedotteessa.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä