NoA
Toimistot

Suomessakin toimiva Bluebird osaksi markkinointijätti North Alliancea

11.5.2022 10:00
Toni Rajamäki
NoA saapui tänä vuonna ensimmäistä kertaa Suomeen, kun verkostoon liittyivät Bob the Robot sekä Dunning, Kruger & Associates.

Pohjoismainen markkinointialan verkosto North Alliance on tehnyt jälleen uuden yritysoston. Tällä kertaa maineikas markkinointijätti on ostanut digitaaliseen markkinointiin erikoistuneen Bluebirdin. Bluebirdilla on toimistot Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. 

– Kasvu on NoAn kohdemarkkinoilla asiakkaiden prioriteetti numero yksi, ja samaan aikaan asiakkaamme kohtaavat yhä monimutkaisempia ja hienojakoisempia haasteita. Markkinointi ja digitaaliset kyvykkyydet nähdään yhä vahvemmin liiketoiminnan kasvun strategisina ajureina, ja NoA on tällä alueella asiakkaidensa strateginen kumppani. Bluebirdin saaminen osaksi NoAa tuo meille vielä aiempaa kokonaisvaltaisempaa näkemystä asiakaskokemuksen kehittämiseen ja asiakaskeskeisen kasvun ohjaamiseen ja tukemiseen yhdessä asiakkaidemme kanssa, kommentoi NoAn perustaja ja hallituksen puheenjohtaja Thomas Høgebøl.

– Olemme todella otettuja ja innoissamme liittyessämme NoAn perheeseen. Bluebirdin arvot ja kunnianhimo ovat hyvin linjassa NoAn suunnan kanssa, ja sekä tarjoomamme että vahvuutemme täydentävät toisiaan loistavasti. Tämä täydellinen yhteensopivuus tukee meitä tehtävässämme auttaa asiakkaitamme menestymään ja kasvussamme pohjoismaiden vahvimmaksi tehokkaan digitaalisen markkinoinnin kumppaniksi, sanoo Bluebirdin toimitusjohtaja Magnus Dalhquist.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)

Aiemmin tänä keväänä NoA saapui ensimmäistä kertaa Suomeen, kun se osti Bob the Robotin ja Bobiin kuuluvan Pictures Helsingin sekä Dunning, Kruger & Associatesin. NoA on tehnyt viimeisen 15 kuukauden aikana kahdeksan yritysostoa.

NoAn toimistot toimivat omina brändeinään, mutta verkosto mahdollistaa toimistojen välille sujuvan yhteistyön.

– Käytännössä kyse on ekosysteemistä, jossa jokainen toimisto säilyttää oman kulttuurinsa ja toimii omalla brändillään, mutta tekevät tiiviisti yhteistyötä, Bobin toimitusjohtaja Miska Rajasuo kiteytti MarkkinointiUutisille maaliskuussa.