Cannes Lions
Mainonta

Suomalaisille lisää menestystä Cannesissa: pronssileijonat McDonald'sin ja Nord DDB Helsingin sekä Mustin ja Mirrin ja Erma&Reinikaisen töille

21.6.2023 22:30
Iina Kansonen
Nord DDB Helsingin ja McDonald'sin McDrip nappasi jo toisen leijonansa.

Suomalaisjuhlat jatkuivat keskiviikkona Cannesissa. McDonald'sin ja Nord DDB Helsingin McDrip-kampanja palkittiin pronssileijonalla Social & Influencer -kategorian sarjassa Partnership. Kampanjassa suomalainen muotisuunnittelija Jimi Vain suunnitteli McDonald'sin käytetyistä työasuista vaatemalliston.

Eilen tiistaina McDrip pokkasi hopealeijonan Design-kategorian sarjassa Promotional Item Design.

Pronssileijonalla palkittiin myös Erma&Reinikaisen suunnittelema ja Cocoan tuottama Mustin ja Mirrin Täällä pelkään minä -kampanja. Palkinto myönnettiin Media-kategorian Use of Outdoors -sarjassa.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)