MarkkinointiUutiset
MarkkinointiUutiset
Uusimmat
Media
Ilmiöt
Luovuus
Näkökulma
Digitaalisuus
Brändit
Toimistot
Mainonta
Etusivu
Media
Ilmiöt
Luovuus
Näkökulma
Digitaalisuus
Brändit
Toimistot
Mainonta
Tekijät
Ota yhteyttä
Tietosuojaseloste
Artikkelit joiden aihe on
Tapahtumat
Toimistot
Kansainvälisiin tapahtumiin erikoistunut NJ Production avasi toimiston Suomeen
Asiakkaille ympäristötekijät ovat jatkuvasti tärkeämpiä, mikä pitää huomioida myös tapahtumatuotannossa.
Mikko Perttunen
Luovuus
Loud n' Live Promotions Oy hakeutuu yrityssaneeraukseen
Koronarajoitteet ajoivat yhtiön ongelmiin, joista se ei ole vieläkään noussut.
Mikko Perttunen
Luovuus
”Pistsiitsitvielviissattaapiispist ja tee siitsit veistos”
Kauppakeskus tuo kakkuveistostaiteilijan piispanmunkkiveistoksen osaksi alennusmyyntitapahtumaansa.
Mikko Perttunen
Brändit
🔍 Näin rakennetaan Ylen brändiä – tärkein tehtävä on erottautua, sanoo viestintä- ja brändijohtaja Jere Nurminen
”Moni on kyvytön näkemään, että itselle merkityksetön sisältö voi olla jollekin toiselle tosi arvokasta”, sanoo Jere Nurminen, jonka mielestä Ylen tehtävä on tuottaa myös reality-ohjelmia.
Iina Kansonen
Brändit
HJK toivoo, että hiilineutraali stadion houkuttelee Bolt Arenalle tapahtumajärjestäjiä
Seuralla on tavoite olla hiilineutraali vuoteen 2025 mennessä.
Mikko Perttunen
Toimistot
Pääomasijoittajat ry:n ennuste: Onko Liwlig Group yksi lähivuosien pörssilistautujista?
Tapahtumamarkkinointitoimisto Tapauksen emoyhtiö nousi 54 potentiaalisen yrityksen listalle.
Mikko Perttunen
Media
🔍 Suomi-Twitterin suuri nimi Pekka Sauri on X:stä harvoin pois tuntia pidempään: ”Näen vain vähän toksisuutta, josta X:ää on syytetty”
Sauri uskoo X:n valoisaan tulevaisuuteen ja muistuttaa, että jokainen on kanavassa oman profiilinsa päätoimittaja.
Iina Kansonen
Toimistot
Jukka Pelkosesta Factor Novan kaupallinen johtaja
Pelkonen siirtyy Factor Novalle Mediateko Oy:stä.
Mikko Perttunen
Mainonta
Annika Green vastaamaan Sanoman tapahtumien kaupallisista kumppanuuksista
”Tapahtumakumppanuus ei ole vain yhden illan tai viikonlopun mittainen.”
Mikko Perttunen
Mainonta
Italialainen olutbrändi rakentaa piazzan Helsingin keskustaan lauantaina
Brändin historia ulottuu 1800-luvulle saakka.
Mikko Perttunen
Brändit
Asuntomessuista valtavasti positiivista näkyvyyttä Loviisalle
16 prosenttia kävijöistä voisi muuttaa kaupunkiin.
Mikko Perttunen
Brändit
Flow Festival luopuu kumppanuudesta Heineken Silverin kanssa
Olutbrändi ei ole vielä onnistunut irtaantumaan Venäjältä.
Mikko Perttunen
Toimistot
Liwlig Group laajentaa Norjassa – Gyro AS osaksi pohjoismaista tapahtumakonsernia
Konsernin tämän vuoden liikevaihdon odotetaan nousevan noin 110 miljoonaan euroon.
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
Särkänniemi parantaa vierailijakokemusta interaktiivisella mobiilisovelluksella
Sovellus on osa huvipuiston digiuudistusta.
Mikko Perttunen
Mainonta
Ensikertalainen, konkari ja passiton kertovat, miksi Cannes Lionsiin kannattaa lähteä ja mitä sieltä voi oppia
Cannes Lionsin voi kokea monella tavalla. MarkkinointiUutiset haastatteli kolmea suomalaista osallistujaa paikan päällä ja tiedusteli, miksi he tulivat ja mitä he ovat matkalta saaneet.
Iina Kansonen, Santtu Kottila
Mainonta
Suomalaisille lisää menestystä Cannesissa: pronssileijonat McDonald'sin ja Nord DDB Helsingin sekä Mustin ja Mirrin ja Erma&Reinikaisen töille
Nord DDB Helsingin ja McDonald'sin McDrip nappasi jo toisen leijonansa.
Iina Kansonen
Ilmiöt
Halle Berry nousi Cannesin lavalle puhumaan ikääntyvän naisen kehon esittämisestä: ”Toimistoilla täytyy olla rohkeutta tarttua aiheeseen”
Hollywood-näyttelijä kertoi haluavansa muuttaa kliseistä ajatusta siitä, miltä vaihdevuosia elävät naiset näyttävät.
Iina Kansonen
Toimistot
Luovan toimiston B-Reelin ja North Facen johtajat kertoivat Cannesissa saumattoman asiakas-toimistosuhteensa salaisuudet: ”Älkää erotelko toimiston ja asiakkaan työntekijöitä toisistaan”
North Facen ja B-Reelin yhteistyönä syntynyt We Always Have Your Back -kampanjan idea syntyi North Facen vaatteiden selkäpuolelle painetusta logosta.
Iina Kansonen
Digitaalisuus
Profession toimitusjohtaja: Yrityksillä on vuosi aikaa adaptoitua ChatGPT:hen, jos ne haluavat pysyä kilpailussa mukana
”Kyseessä on mielestäni ihmiskunnan suurimpia murroksia”, Janne Kuusinen toteaa.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
Vähittäiskaupan aika keskustojen ensisijaisena vetovoimatekijänä on ohi – suomalaiset kaipaavat kylille nyt elämyksiä
Ilmaiset ulkoilmatapahtumat nousevat listan kärkeen. Helsinkiläiset toivovat parempaa käveltävyyttä.
Mikko Perttunen
Brändit
Turku julisti kesärauhan alkaneeksi nyt kolmatta kertaa
Vuonna 2021 alkanut perinne on saanut inspiraationsa joulurauhan julistuksesta.
Mikko Perttunen
Luovuus
Pohjois-Karjala palkkasi kesätöihin kolme vaatesuunnittelijaa – vaihtuvatko farkut verkkarihousuun?
Pohjois-Karjala on tänä vuonna Flow-festivaalien virallinen kumppani.
Mikko Perttunen
Mainonta
Iltalehti: Latvian MM-lätkäjoukkueen pelipaitojen mainoksesta tehty rikosilmoitus
Vedonlyöntifirman logo voi rikkoa Suomen arpajaislakia.
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
Suomalainen metaversumiyritys Burst kimppaan supertähtiä pursuavan yhdysvaltalaisagentuurin kanssa
Endeavor Group omistaa oikeudet muun muassa Super Bowliin, mikä voi olla kiinnostava mahdollisuus suomalaisillekin.
Mikko Perttunen
Brändit
Helsinki Pride on haluttu kumppani – näin järjestö ehkäisee pinkkipesua
Yhteistyökumppanuuksilla järjestö pystyy toteuttamaan ihmisoikeustapahtumia sekä sosiaali- ja nuorisotyötä ympäri vuoden.
Satu Hurme
Luovuus
Käärijä-huuma villitsee – katso brändien oivaltavat tavat kannustaa Suomen euroviisuehdokasta
Käärijä edustaa Suomea Eurovision laulukilpailun lauantain finaalissa. Käärijän takana seisoo koko vihreä Suomi.
Satu Hurme
Digitaalisuus
Kävijävirtoja ennustavaa Tampereen Pulssi -työkalua pilotoidaan lätkän MM-kisoissa
Työkalun luomat ennustetiedot mahdollistavat tulevaisuudessa muun muassa kohdennetumman markkinoinnin.
Mikko Perttunen
Toimistot
Sisters Incille hyvä tulos laihojen koronavuosien jälkeen – haasteena kuitenkin työvoiman saatavuus
Vanhat työntekijät ottivat epätavallisessa tilanteessa vastuuta myös oman roolinsa ulkopuolelta.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
Euroviisut kiinnostaa suomalaisia ja ruotsalaisia pohjoismaalaisista eniten – tehdäänkö Käärijä-ilmiön myötä katsojaennätyksiä?
Uskoa menestykseen ei ainakaan maaliskuun lopussa juuri ollut.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
SEKin Mad We -työpajan tähtäimessä on monimuotoisempi mainosala
Monikulttuuritaustaiset nuoret pääsivät tutustumaan luovaan alaan työpajassa. Ala kaipaa monimuotoisuutta, sillä monikulttuurisesta taustasta tulevat nuoret tekijät ovat aliedustettuja Suomessa.
Satu Hurme
Mainonta
Vaikuttajamarkkinointi kasvoi Suomessa viime vuonna noin 19 prosenttia
Selvästi tärkein markkinointikanava on Instagram.
Mikko Perttunen
Mainonta
Cramo teki vuokravessoista markkinointipinnan pukemalla ne huomiota herättävään asuun
Alkuvaiheessa vessoja toimitetaan työmaille, mutta tulevaisuudessa myös tapahtumiin.
Mikko Perttunen
Luovuus
Palaa Vuoden Huiput -gaalan tunnelmiin MarkkinointiUutisten kuvakoosteen avulla
Gaalassa juhlivat muun muassa Porisuhde, Penni Asipow, Roope Sandberg ja Jyrki Sukula.
Mikko Perttunen
Toimistot
Tapahtumatoimisto Tapaus osti Imagemaker Creative Oy:n
Kaupalla haetaan kilpailuetua tapahtuma-alalla.
Mikko Perttunen
Brändit
Perinteikkäät musiikkifestarit kiinnostavat eniten
Myös Uuden Musiikin Kilpailun brändi vetoaa suomalaisiin.
Mikko Perttunen
Mainonta
Antti Tuiskulle haussa assistentti Mayhem-kiertueelle markkinointitempauksena
Duunitorilla ei haluttu tyytyä pelkkään logonäkyvyyteen.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
Sponsorointimarkkina kasvoi huippulukemiin viime vuonna
Yritysten sponsorointiin käyttämät investoinnit kasvoivat 20 prosentilla vuoden takaiseen nähden ja ylittivät koronapandemiaa edeltävän huippuvuoden lukemat.
Satu Hurme
Mainonta
Hiihtotapahtuma pokkasi tuplavoiton Spot Awardseissa
Gaalassa palkittiin viime vuoden sponsorointi- ja tapahtumatoteutuksia.
Mikko Perttunen
Luovuus
Juontajat ja sosiaalisen median vaikuttajat saman katon alle
Uusi välityssivusto pyrkii kasvamaan tämän vuoden aikana merkittävästi.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
Kustannusten nousu haastaa tapahtuma-alan – alle puolet kyselyyn vastanneista yrityksistä kertoo myynnin nousseen koronaa edeltävälle tasolle
Myös työvoiman saatavuus on alalla ongelma.
Mikko Perttunen
Mainonta
Vuoden 2022 parhaat sponsoroinnit ja tapahtumat palkitaan maaliskuussa: katso kaikki finalistit
Sponsorointi & Tapahtumat Awardsissa tuomariston lisäksi yleisö pääsee vaikuttamaan voittajavalintoihin.
Satu Hurme
Toimistot
Bobivisassa voi nyt veikata Effie-voittajia
Leikkimielisen kilpailun toivotaan nostattavan hyvää henkeä alalla.
Mikko Perttunen
Toimistot
Markku Kosonen Sisters Groupin toimitusjohtajaksi
Kosonen palaa alalle parturiketjun johtajan pestistä.
Mikko Perttunen
Toimistot
Tapahtumatoimisto Tapauksen emoyhtiö Liwlig laajenee ja kasvaa 100 miljoonan euron kokoluokkaan
Pohjoismaiden suurin tapahtumamarkkinointitoimisto, suomalainen Liwlig, on ostanut tanskalaisen Welcome-tapahtumatoimiston.
Iina Kansonen
Toimistot
Kolmen ansioituneen toimistojohtajan perustama Def Agency teki heti alkuvaiheessa ison linjauksen, joka on johtanut vahvaan kasvuun lyhyessä ajassa
Antti Hirvonen, Jimi Veijonen ja Jussi Snicker ovat onnistuneet tuplaamaan toimiston liikevaihdon vuosi toisensa jälkeen.
Toni Rajamäki
Luovuus
Vuoden Huiput -kilpailuun kova kiinnitys: kansainvälisesti palkittu Anu Niemonen ylituomariksi
Niemonen toivoo kilpailun osallistujilta uutta ajattelua, kokeilua ja uhkarohkeutta.
Satu Hurme
Ilmiöt
Millainen tapahtuma Slush on markkinoida yritystä? Markkinointijohtaja Venla Väänänen antaa suoran vastauksen
Suomalainen startup Gubbe keräsi aikoinaan ensimmäisen sijoituksensa Slushista.
Toni Rajamäki
Mainonta
TBWA:n Mikael Kivelä Eurobest-tuomaristoon ainoana suomalaisena
Kivelä on tunnettu muun muassa Ulkoministeriön, Lapin Kullan ja Finnairin visuaalisten identiteettien kehittäjänä.
Iina Kansonen
Toimistot
SEKillä eniten shortlistalle päässeitä töitä Finnish Comms Awardsissa – myös nämä toimistot mukana
Lokakuun lopussa järjestettävään markkinointiviestintäalan kilpailuun tuli 103 hakemusta.
Iina Kansonen
Toimistot
Tapauksen emoyhtiö on ostanut Norjan yhden menestyneimmistä ja palkituimmista tapahtuma- ja brändikokemustoimistoista
Tähän asti Liwlig Group oli koostunut Suomen ja Ruotsin johtavista tapahtumatoimistoista.
Toni Rajamäki
Mainonta
Marketing Finlandin ja Kotipizzan hallitusten puheenjohtaja Tommi Tervanen kertoo, mitä Cannes tarjoaa asiakasorganisaatioille
Tervanen kehottaa toimistoja ja asiakkaita saapumaan Cannes Lions -festivaaleille yhdessä.
Iina Kansonen
Mainonta
”Mainosala ei välttämättä ole oikea ala sille, joka haluaa vain tehdä hyvää”
Kansainvälistä uraa luova brändi- ja viestintäjohtaja Christine Göös toivoo, että hyväntekeväisyyskampanjat pidettäisiin Cannesissa kokonaan omassa sarjassaan.
Iina Kansonen
Ilmiöt
Mainosalan nollapäästöiseksi haluava Ad Net Zero -ohjelma laajenee Iso-Britanniasta maailmalle – mukana maailman suurimpia toimistoja ja mainostajia
Muun muassa Dentsu, Havas, Omnicom, Google, Meta ja Unilever ovat mukana perustamassa kansainvälistä ohjelmaa.
Iina Kansonen
Ilmiöt
Markkinoijat vaihtoivat työpaikkaa korona-aikana poikkeuksellisen ahkerasti
LinkedInin toimitusjohtajan Ryan Roslanskyn mukaan varsinkin Z-sukupolvi on vaihtanut työpaikkaa tiuhaan tahtiin viime vuosina.
Iina Kansonen
Toimistot
Sometoimisto Kurion Jari Lähdevuori: ”Ilman Cannesia tekemisemme olisi erilaista”
Lähdevuorta kiehtoo Cannesin ainutlaatuinen tunnelma. ”Täällä tunnen olevani osa suurempaa markkinointiviestintäalaa ja näen, että se on oikeasti iso ja tärkeä juttu.”
Iina Kansonen
Brändit
Työt keskeyttävä pullonavaaja ja virtuaaliolut – näin Heineken onnistui kasvattamaan brändiarvoaan koronavuosina
150-vuotias Heineken halusi erottua markkinoinnillaan kilpailijoista koronavuosina. Lopputuloksena Heineken kasvatti brändiarvoaan merkittävästi, vaikka baarit ja ravintolat sulkivat ovensa.
Iina Kansonen
Brändit
Brändien sosiaalinen vastuu tapetilla Cannesissa: "Miten markkinoija voi sanoa, ettei halua olla mukana auttamassa seksuaalisen väkivallan uhreja?”
Vastuullisuus näkyi vahvasti Cannes Lions -festivaalin avauspäivän puheenvuoroissa. Ääneen pääsivät muun muassa Me Too -liikkeen perustaja Tarana Bruke ja luova suunnittelija Karabo Poppy.
Iina Kansonen
Ilmiöt
Viisi tärppiä Cannesiin: osallistu ainakin näihin puheenvuoroihin
Cannes Lions -festivaali on täynnä markkinoinnin globaaleja superstaroja ja luovia huippuja eri aloilta.
Toni Rajamäki
Brändit
Brändien kiinnostus pridea kohtaan räjähti – tällaisia kriteereitä Helsinki Priden yrityskumppanin tulee täyttää
Helsinki Pride alkoi hakea kumppanuuksia ammattimaisesti vuonna 2018. ”Nykyään yritykset ovat yhä useammin itse yhteydessä meihin”, kertoo hallituksen puheenjohtaja Panu Mäenpää.
Iina Kansonen
Luovuus
Cannes-konkari Jani Halme juhli viimeisimmät festarinsa lainafarkuissa, koska omat katosivat: ”Jos on mahdollisuus, mene Cannesiin”
Tunnelma muodostuu perin juurin kummalliseksi, kun kymmenet tuhannet maailman luovimmat ihmiset pakkautuvat pieneen, rähjäiseen ranskalaiseen pikkukaupunkiin, sanoo kymmenisen kertaa Cannes Lions -festivaaleilla käynyt Halme.
Iina Kansonen
Brändit
Digimarkkinoinnin supertähti Gary Vee sijoitti suomalaiseen startupiin
ArcticStartup keräsi uuden rahoituskierroksen ja sai mukaansa nimekkäitä sijoittajia.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Tutkimus: Lähes kaikki messukävijät suosivat fyysisiä tapahtumia
Ammattimessuilla normaalivuosina säännöllisesti käyneistä vastaajista yli neljäsosa kokee, että uusiin tuotteisiin ja palveluihin tutustuminen on ollut pandemian seurauksena normaalia vaikeampaa.
Toni Rajamäki
Brändit
Lempäälän Ideaparkin ja salibandyseura Classicin yhteistyö toi Vuoden sponsorointiteko -palkinnon Spot Awards -kilpailussa
Voiton myötä työ asettuu ehdolle Suomen edustajana European Sponsorships Awardseihin.
Toni Rajamäki
Brändit
Mielenkiintoisimmat markkinointiuutiset maailmalta: TikTokin markkinointijohtajalle kenkää, tutkijat kehottavat toimistoja jättämään fossiilisiin polttoaineisiin panostavat asiakkaat
TikTokin lisäksi otsikoissa oli vahvasti Super Bowl ja muoti-ilmiö NFT.
Toni Rajamäki
Toimistot
Vapa Medialta lähtenyt Noora Wuolanne uuteen toimitusjohtajapestiin: ottaa vastuulleen kaksi toimistoa
Wuolanne toimii jatkossa Sisters Holding Oy:n toimistojen toimitusjohtajana.
Toni Rajamäki
Luovuus
Legendaariseen Rakennusmestarien taloon avattava hotelli tuo markkinoille poikkeuksellisen tapahtumakonseptin, joka näyttää suuntaa tapahtuma-alan tulevaisuudelle
Hotel Mestarin tapahtumapalvelu tarjoaa asiakkailleen koko talon käyttöön, sanoo hotellijohtaja Nora Hasan.
Toni Rajamäki
Toimistot
Pohjoismaiden markkinajohtajaksi pyrkivä Tapaus kasvaa yrityskaupan myötä
Ruotsalainen tapahtumamarkkinointitoimisto Nine Yards tulee osaksi konsernia, jolla on suuret suunnitelmat.
Toni Rajamäki
Toimistot
Tekir valittiin SuomiAreenan sisältökumppaniksi
SuomiAreena uudistuu viestintätoimisto Tekirin avulla.
Toni Rajamäki
Brändit
Tapahtumamarkkinointi on tehnyt paluun: loppuvuonna luvassa vielä noin 20 messutapahtumaa
“Sekä kävijöillä että näytteilleasettajilla on patoutuneita tarpeita, jotka voidaan nyt täyttää turvallisesti”.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Etla: Tapahtuma-alan liikevoitto laski peräti 65 prosenttia
Tapahtuma-ala on ajautunut kriisiin koronapandemian seurauksena.
Toni Rajamäki
Toimistot
Markkinoinnin huipputekijä Mikael Castrén nousee tärkeään rooliin Tapauksessa, joka pyrkii kasvattamaan liikevaihtonsa yli 50 miljoonaan euroon
Mikael Castrén siirtyi johtamaan tapahtumatoimistossa kuluttajatapahtumien liiketoimintaa Pohjoismaissa.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Grand One -voittaja Zoanin liiketoiminta lähti vahvaan kasvuun Ikuinen vappu -kampanjan jälkeen – yritys otti ison riskin ylistetyllä virtuaalikeikallaan
Virtuaalikeikoista tuli iso osa Zoanin liiketoimintaa. Kaikki lähti JVG:n vappukonsertista reilu vuosi sitten.
Toni Rajamäki
Toimistot
Arvostettu turkulainen viestintätoimisto Telegraafi yhdistyy yllättävän tahon kanssa – “Näemme yhdistelmässä jotakin täysin uutta”
Yritykset tavoittelevat yhdistymisen myötä rajua kasvua.
Toni Rajamäki
Brändit
Marimekko juhlii 70-vuotisjuhliaan poikkeuksellisella tavalla – muotibrändin markkinointijohtaja Sanna-Kaisa Niikko kertoo, mistä on kyse
Uudenlaiseen tapahtumaan voi osallistua mistä päin maailmaa tahansa.
Toni Rajamäki
Toimistot
Markkinointialan ammattilaiset pääsevät taas äänestämään vuoden parasta työtä – tässä ovat Vuoden Paras -kilpailun finalistit
Voittaja ratkeaa 2. kesäkuuta virtuaalitapahtumassa. Pääpalkinnosta taistelee neljä eri työtä.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Isot mediatoimijat lähtivät suomalaisten podcastien päätapahtuman kumppaniksi
Audioland-tapahtuma järjestetään syksyllä.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Pohjoismaiden suurin vaikuttajatapahtuma laajentuu Tampereelle
Tubecon-tapahtumaa vietetään tänä vuonna myös pääkaupunkiseudun ulkopuolella.
Toni Rajamäki
Toimistot
Mikael Castrén vaihtaa Dentsun tapahtumamarkkinointitoimisto Tapaukseen
Castrén aloittaa Tapauksella uuden kasvualueen johtajana sekä johtoryhmän jäsenenä.
Toni Rajamäki
Toimistot
Grand One -finalistit julkistettu: TBWA\Helsingillä täysin suvereeni edustus
Palkinnot jaetaan 29. huhtikuuta. Eniten töitä lähetettiin Paras kampanja -sarjaan.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Messutoiminnan pysähtyminen toi lähes puolen miljardin euron menetykset
Messuja ei ole pystytty järjestämään yli vuoteen.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Sponsorointiin investoitiin viime vuonna reilut 200 miljoonaa euroa, kulttuurisponsoroinnissa karmea lasku
Sponsorointi-investointeja tehtiin selvästi vähemmän kuin vuotta aiemmin.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Työ kielletty -kampanja tuo esiin tapahtuma-alan hädän
Kampanjalla autetaan taloudelliseen kriisiin ajautuneita henkilöitä.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Suomen Yrittäjien toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen näkee messujen puuttumisen olevan vakava ongelma
Digitaaliset kohtaamiset eivät toimi pitemmän päälle, sanoo Mikael Pentikäinen.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Teollisuuden alan yrityksille tärkeä suurtapahtuma siirtyy vuodella
Pohjoinen Teollisuus -tapahtuma järjestetään seuraavan kerran toukokuussa 2022.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Kansainvälisten messujen peruuntuminen hankaloitti pk-yritysten vientiä
Tavaranviennin arvo laski merkittävästi vuonna 2020.
Toni Rajamäki
Luovuus
Teknologiatapahtuma SHIFT Business Festival järjestetään Hotelli Kakolassa, jossa osallistujille on tarjolla “innovaatioretriitti”
SHIFT Business Festival järjestetään elokuun lopussa.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Saimaa Cycle Tour pyrkii kasvamaan kansainväliseksi jättitapahtumaksi
Pyöräilytapahtuma järjestetään ensimmäisen kerran heinäkuussa.
Toni Rajamäki
Mainonta
Yli 100 miljoonaa tv-katsojaa keräävä Super Bowl ei kiinnosta tänä vuonna kaikkia suuryrityksiä
Monet jättibrändit ovat jääneet pois tämän vuoden Super Bowl -tapahtumasta.
Toni Rajamäki
Toimistot
Tässä ovat Vuoden Toimisto -kisan kaikki 36 finalistia
Markkinointiviestintäalan palkinnoista taistellaan 11 kategoriassa.
Toni Rajamäki
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Lähetys onnistui, käythän vielä hyväksymässä tilauksen sähköpostissasi.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.