Siilin B2B-kampanja on näyttävästi esillä.
Mainonta

Siili Solutions tuo B2B-kampanjansa Stockmann Led -mainospinnoille

16.12.2025 8:55
Mikko Perttunen
Brändikampanja nostaa aluksi keskiöön jouluostoskäyttäytymisen.

Siili Solutionsin tuore kampanja herättelee suomalaisia näkemään tekoälyn mahdollisuudet.

Siili ottaa haltuun ensimmäisten B2B-mainostajien joukossa Helsingin ydinkeskustan Rex-median uusimmat mainospinnat, Stockmann Led -näytöt.

MAINOS

Tekoälystä on jo muutamassa vuodessa tullut luonnollinen osa kuluttajien arkea. Siilin kampanjan tavoitteena on herättää yritykset huomaamaan, että tekoäly on jo osa kuluttajakäyttäytymistä ja oikein valjastettuna tekoälystä voi tulla sen käyttäjille luotettava arjen helpottaja.

Eilen alkanut brändikampanja nostaa ensin jouluostoskäyttäytymisen keskiöön ja jatkuu tammikuussa pureutumalla tekoälyn tarjoamiin mahdollisuuksiin eri toimialoilla.

– Tekoäly ei ole vain teknologinen harppaus. Se on mahdollisuus luoda täysin uutta liiketoimintaa. Voimme sitä hyödyntämällä voittaa markkinoilla ja vauhdittaa kasvua. Olemme nyt siirtymässä kumppanitalouden aikaan, missä asiakkaiden käytös ja päätökset muovautuvat yhä enemmän tekoälyn kanssa. Tämä on suurimpia kuluttajakäytöksen muutoksia sitten digitalisaation läpimurron ja sen ymmärtäminen on keskeinen tekijä onnistumiseen myös tulevaisuudessa, Siilin Innovaatiojohtaja Petri Lattu muistuttaa tiedotteessa.