ICT-talo Printcom on tehnyt brändiuudistuksen. Yrityksen uusi nimi on Fraidei.
Brändityö käynnistettiin vuosi sitten. Suomen ICT-kentässä nimenvaihdokset ovat suhteellisen harvinaisia tämän kokoluokan yrityksissä, kun nimenvaihdon taustalla ei ole omistusmuutoksia. Kyseessä on merkittävä investointi yrityksen brändiin ja markkinointiin.
– Mittavan brändityön taustalla on myös asiakkaidemme vahva viesti, että entinen nimi kuvasi vain yhtä osaa ICT-tarjoamastamme, Fraidein toimitusjohtaja ja perustaja Jyrki Vaara kertoo tiedotteessa.
Brändiuudistuksen toteutti bränditoimisto Bond Creative Agency.
Uudella nimellä halutaan viestiä myös vahvempaa työnantajamielikuvaa. Vanha nimi ei aina resonoinut huipputekijöiden keskuudessa, kerrotaan tiedotteessa.
Fraidei on kasvanut. vajaassa 15 vuodessa kahdeksan hengen yrityksestä 120 asiantuntijaa työllistäväksi yritykseksi, jonka liikevaihto on lähes 37 miljoonaa euroa.