Mainonta

Massiivisen mainoskampanjan aloittaneen Tori.fi:n autokauppa mielii Suomen automarkkinan suurimmaksi peluriksi

Tällä viikolla lanseerattu Löydä Se Oikea -kampanja näkyy monikanavaisesti.
Kuva:
Kuvakaappaus YouTube-mainoksesta
Massiivisen mainoskampanjan aloittaneen Tori.fi:n autokauppa mielii Suomen automarkkinan suurimmaksi peluriksi

Myynti- ja ostopaikka Tori.fi panostaa entistä vahvemmin Tori Autot -palveluunsa. Schibsted-konserniin kuuluvan Torin autopalvelu on uudistettu lähes kokonaan.

Muutoksen myötä yritys aloitti maanantaina Löydä Se Oikea -kampanjan, jossa haetaan viihdyttäviä auto-ihminen-pareja. Kampanja näkyy monikanavaisesti.

– Mainontaa on radiossa, digi-tv:ssä, YouTubessa, sosiaalisessa mediassa ja Sanoman digiverkostossa. Lisäksi meillä on ulkomainontaa laskettelukeskuksissa. Torissa vierailee joka kuukausi lähes kolme miljoonaa suomalaista, joten luonnollisesti hyödynnämme kampanjassa myös omia (Schibstedin) medioitamme, etenkin Toria ja Oikotietä, Torin Head of Marketing and Communications Laura Kuusela sanoo MarkkinointiUutisille.

Tori Autot -palvelusta ostettiin viime vuonna 52 000 käytettyä autoa. Kasvua edellisvuoteen nähtiin jopa 15 prosenttia. Palvelun käyttäjät tienasivat yhteensä yli 90 miljoonaa euroa.

Torin aikomuksena on kasvattaa palvelusta alansa johtaja Suomessa.

– Meidän tavoitteena on vahvistaa nykyistä asemaa ja nousta Suomen automarkkinan ykköspelaajaksi. Kampanjan avulla tuodaan esiin Torin laajaa ja uniikkia autovalikoimaa, josta jokainen suomalainen voi löytää sen oikean, Kuusela kertoo.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa