Kuvaaja:
Pinja’s Photography
Toimistot

Elokuussa perustettu uusi digimarkkinointitoimisto tähtää suoraan kansainvälisille markkinoille

4.10.2023 13:34
Mikko Perttunen
Agency Bobble haluaa tuoda samalla oppeja myös Suomeen.

Sanna Pänkäläinen, Joachim Granberg ja Niclas Ahlström perustivat elokuussa uuden markkinointitoimiston, Agency Bobblen, joka auttaa yrityksiä kasvamaan digimarkkinoinnin avulla.

Ensimmäisen kuukauden aikana toimisto on ehtinyt aloittaa jo useita yhteistöitä kansainvälisten asiakkaiden kanssa. Sijoittajaksi mukaan on saatu teknologia-startupeista pitkän kokemuksen omaava Fredi Palmgren.

Agency Bobblen tiedotteessa kerrotaan, että merkittävää kasvupotentiaalia on tunnistettu erityisesti Pohjoismaissa ja Yhdysvalloissa. Kansainvälistymisen yhteydessä on tarkoitus tuoda myös oppeja maailmalta Suomeen.

– Monien suomalaisten yritysten myynti kärsii nyt kotimaan heikkojen taloudellisten näkymien takia, jolloin kannattaisi rohkeasti suunnata katse globaaleille markkinoille. Digitaalisia kanavia hyödyntämällä kansainvälinen markkinointi voidaan aloittaa vaikka huomenna, Pänkäläinen muistuttaa tiedotteessa.

Yrityksen tavoitteena on myös rakentaa inhimillisyyteen pohjautuva yrityskulttuuri, jossa töitä saa tehdä vapaasti aikaan ja paikkaan katsomatta. Ensimmäiset rekrytoinnit tehdään parhaassa tapauksessa jo tämän vuoden aikana.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)