Dagmar Creative on valittu Veikkauksen konseptuaaliseksi mainostoimistoksi vastaamaan mainonnasta ja kampanjasuunnittelusta. Työ tulee painottumaan dataohjautuvaan ja digitaaliseen markkinointiin.
Dagmar Creativen liiketoimintajohtaja Teija Jokinen kertoo voiton tuovan Dagmarille merkittävää kasvua luovana toimistona.
– Tämä on meille jackpot. Veikkauksen kanssa pääsemme yhdistämään datan ja luovuuden ainutlaatuisella tavalla, Jokinen kuvailee.
Veikkaus-asiakkuuden osalta Dagmar toimii yhteistyössä Veikkauksen strategisen mainostoimiston kanssa. Rahapeliyhtiö valitsi strategiseksi mainostoimistokseen Nitron.
Lue myös: Nitro Veikkauksen strategiseksi bränditoimistoksi markkinoiden aukeamisen kynnyksellä
Veikkauksen henkilöstö- ja viestintäjohtaja Reija Laaksonen toteaa tiedotteessa, että Dagmarin tiimi vastasi muuttuvan markkinan haasteeseen selkeällä ja tarkalla strategisella suunnitelmalla:
– Datan ja asiakasymmärryksen hyödyntäminen luovassa suunnittelussa oli poikkeuksellisen laadukasta niin strategian tukena kuin operatiivisessa suunnittelussakin. Tiimin yhteistyö, roolit ja dynamiikka vakuuttivat. Lisäksi digitaalinen maturiteetti oli korkealla tasolla ja esitetyt työskentelytavat modernit, Laaksonen perustelee.
Suomen rahapelimarkkina avautuu suunnitellusti kilpailulle vuoden 2027 alussa. Veikkaukselle tämä merkitsee valtavaa toimialan murrosta ja kilpailuun siirtymistä.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä