Veikkaus on valinnut markkinointitoimisto Nitro Group Oy:n strategiseksi bränditoimistokseen. Valinta tapahtui kaksivaiheisen kilpailutuksen kautta, joka aloitettiin toukokuussa. Yhteistyö on käynnistymässä syyskuun aikana.
Veikkauksesta tulee samalla Nitron suurin asiakas. Toimiston muita asiakkaita ovat muun muassa K-Auto, Indoor Group, Saarioinen, Turun kaupunki ja Löfbergs.
– Olemme luonnollisesti tästä erittäin iloisia ja inspiroituneita siitä, että saamme auttaa Veikkausta kohti suomalaisen rahapelihistorian mielenkiintoisinta vuotta, kun markkina aukeaa. Veikkaus on asiakkaana yksi alamme kruununjalokivistä. Se on yhdistelmä ammattitaitoa, luovuutta, teknologista kyvykkyyttä ja oman liiketoiminnan kiistatonta osaamista, Nitron vastaava luova johtaja ja hallituksen puheenjohtaja Eka Ruola toteaa tiedotteessa.
Nitrosta kerrotaan, että toimiston tämän vuoden ensimmäinen puolisko on mennyt haastavana aikana melko hyvin, ja yritys on kiinni kannattavassa kasvussa. Nitron eri osaamisalueet tulevat olemaan laajalti Veikkauksen käytössä, ja toimisto on jo rekrytoinut lisää osaajia joukkoihinsa.
– Järjestäytyminen Veikkaus-asiakkuuteen on talentin osalta jo hyvässä käynnissä. Erittäin ammattimaisesti operoitu kilpailutus antoi suuntaa siihen, mitä tuleman pitää ja olemme valmiita tähän haasteeseen, Nitron kasvujohtaja ja Veikkaus-asiakkuuden vastaava johtaja Mari Männistö kertoo.