Kaleva -konserni yhdistää voimansa Valve-konsernin kanssa.
Järjestelyissä Valve Branding Oy, Advance B2B Oy sekä Kaleva -konsernin omistamat tytäryhtiöt Kolmas Polvi Oy ja Indieplace Oy muodostavat uuden Valve-konsernin.
Uudessa kokonaisuudessa yhdistyvät markkinointiteknologia, luova suunnittelu, sisältöosaaminen ja vaikuttajamarkkinointi. Työntekijöitä on lähes 200, ja yhdistetty liikevaihto nousee 20 miljoonan euron luokkaan.
Yhtiöryhmän tavoitteena on tuplata liikevaihtonsa vuoteen 2029 mennessä.
Kaleva -konserni ja Valven omistaja Arvo Sijoitusosuuskunta tekevät merkittävät uudet sijoitukset kasvusuunnitelman mahdollistamiseksi. Kokonaisuuden omistus jakautuu tasaisesti siten, että henkilöomistajat, Kaleva ja Arvo omistavat kukin noin kolmanneksen.
Valve Branding Oy:n toimitusjohtajana aloittaa lokakuun alussa Heidi Kananen, joka on aiemmin toiminut Kaleva Median kaupallisena johtajana. Uuden kokonaisuuden strateginen suunnittelu käynnistyy tiedotteen mukaan syksyn 2025 aikana.