Uber tuo Uber Eats -ruoantilauspalvelun Suomeen osana yhtiön globaalia laajentumisstrategiaa.
Palvelun on suunnitelmissa käynnistyä Suomessa vuonna 2026. Tavoitteena on yhtiön mukaan tehdä tilaamisesta ja toimituksista mahdollisimman sujuvaa ja tarjota samalla uusia mahdollisuuksia paikallisille yrityksille.
Uber Eats -sovelluksen kautta Uber tekee yhteistyötä yli miljoonan ravintolan ja kauppiaan kanssa yli 10 000 kaupungissa ympäri maailmaa.
Käyttäjät voivat selata laajaa valikoimaa lähialueen ravintoloita ja kauppoja, tehdä tilauksia joustavilla maksutavoilla ja seurata toimitusta reaaliaikaisesti noudosta kotiovelle asti.
Uber tukee yhteistyökumppaneita monipuolisilla työkaluilla ja palveluilla, kuten data-analytiikalla ja markkinointiratkaisuilla, jotka auttavat kehittämään toimintaa ja parantamaan asiakaskokemusta.
Uberin tiedotteessa kerrotaan, että vaikka Uber Eats on kansainvälinen brändi, sen käyttöönotto Suomessa suunnitellaan vastaamaan paikallisia tarpeita. Sovelluksessa huomioidaan esimerkiksi kielituki ja sujuvat maksutavat, jotta palvelu olisi mahdollisimman helppo ja saavutettava.
Lue myös: Uber lanseeraa palvelun teini-ikäisille
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä