Parcero
Digitaalisuus

Tässä on ensimmäinen suomalainen mainoskampanja, joka nousi TikTokin inspiraatiosivulle

18.5.2021 10:50
Toni Rajamäki
Kampanjan taustalla on markkinointiviestintätoimisto Parcero ja vaikuttajamarkkinointitoimisto Troot.

Maailman nopeiten kasvaviin somealustoihin kuuluva TikTok on nostanut ensimmäistä kertaa suomalaisen mainoskampanjan inspiraatiosivulleen. Sivulle ei ole aiemmin nostettu ainuttakaan pohjoismaista kampanjaa.

Sivustolle pääsi Keskon K-Plussa-brändin kampanja, jonka taustalla ovat markkinointiviestintätoimisto Parcero ja TikTokissa digitaalista mainontaa tekevä vaikuttajamarkkinointitoimisto Troot. Kampanjaan voi tutustua tästä.

Oisko aika aikuistua -kampanjassa markkinoidaan K-Plussa-korttia opiskelijoille. Kampanja keräsi muutamassa viikossa yli kaksi miljoonaa katselukertaa, ja määrä kasvaa koko ajan.

– Olemme onnellisia etenkin asiakkaamme K-Plussan puolesta. Harvoin sitä suomalainen luova suunnittelu ja markkinointiviestinnän osaaminen pääsee kansainvälisen some-jätin huomioimaksi. Ja vielä ennen ruotsalaisia, Parceron toimitusjohtaja Antti Jokela sanoo tiedotteessa.

– Kampanja on ollut suoranainen riemuvoitto Opiskelijan K-Plussalle. TikTokissa tavoitettiin juuri oikea kohderyhmä ja saavutettiin kampanjalle asetetut jäsenmäärätavoitteet, kertoo Keskon Development Manager Heli Åman.

Lue myös: Ovatko suomalaiset mainostajat ymmärtäneet TikTokin potentiaalin? Näin vastaa sosiaalisen median asiantuntija Jari Lähdevuori

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)