Taustakuva: Canva Pty Ltd.
Mainonta

Suomalaisille kolme palkintoa Eurobesteistä

9.12.2025 11:55
Mikko Perttunen
Nord DDB:n ja Nordean kiitelty kampanja voitti kultaa.

Suomalaiset työt voittivat kultaa, hopeaa ja pronssia Eurobest-markkinointikilpailussa viime viikolla.

Nord DDB:n ja Nordean yhteispohjoismainen Asuntolainan vanhempainvapaa -kampanja voitti kultaa PR-kategorian Launch/relaunch-sarjassa. Työ voitti kultaa myös kesällä Cannesissa.

MAINOS

United Imaginationsin ja Helsingin Sanomien New(s) Perspectives -kampanja puolestaan palkittiin hopealla Design-kategorian Rebrand/Refresh of an Existing Brand -sarjassa.

Pronssia nappasi Supercellin Clash Royal -peliä markkinoiva Barboltian-työ, joka tehtiin yhteistyössä Uncommon Creative Studio Stockholmin kanssa.

Lue myös: Tässä on vuoden 2025 OMD-ranking – mainosalan kilpailumenestyksen ykkönen on TBWA\Helsinki