
Suomalaiset työt voittivat kultaa, hopeaa ja pronssia Eurobest-markkinointikilpailussa viime viikolla.
Nord DDB:n ja Nordean yhteispohjoismainen Asuntolainan vanhempainvapaa -kampanja voitti kultaa PR-kategorian Launch/relaunch-sarjassa. Työ voitti kultaa myös kesällä Cannesissa.
United Imaginationsin ja Helsingin Sanomien New(s) Perspectives -kampanja puolestaan palkittiin hopealla Design-kategorian Rebrand/Refresh of an Existing Brand -sarjassa.
Pronssia nappasi Supercellin Clash Royal -peliä markkinoiva Barboltian-työ, joka tehtiin yhteistyössä Uncommon Creative Studio Stockholmin kanssa.
Lue myös: Tässä on vuoden 2025 OMD-ranking – mainosalan kilpailumenestyksen ykkönen on TBWA\Helsinki
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä