Markus Grannenfelt on nimitetty Outshinen strategiasta ja markkinoinnista vastaavaksi johtajaksi 4. elokuuta alkaen.
Grannenfelt siirtyy Outshinelle vuosikymmenen mittaiselta uralta mediatoimisto OMD Finlandilta, jossa hän toimi toimitusjohtajana.
Grannenfeltista tulee myös yhtiön johtoryhmän jäsen ja osakas.
Uudessa roolissaan hän johtaa Outshinen strategiatyötä sekä kehittää markkinointia ja datan tehokasta hyödyntämistä.
– Ulkomainonta on nyt ratkaisevassa murroskohdassa. Mediaryhmä on noussut kolmanneksi suurimmaksi Suomessa, ja samalla sekä media että mainostajat digitalisoituvat vauhdilla, Grannenfelt toteaa tiedotteessa.
– Uudessa tehtävässäni haluan varmistaa, että ymmärrämme kuluttajien käyttäytymistä ja liikkeitä yhä syvällisemmin – ja että tämän pohjalta rakennamme brändeille ja mainostaja-asiakkaillemme ratkaisuja, jotka tuottavat selkeää liiketoimintahyötyä, hän jatkaa.
Digitaalinen ulkomainonta on vahvassa kasvussa. Vuonna 2024 Outshinen liikevaihto kasvoi 56 prosenttia liki viiteen miljoonaan euroon.
Lue myös: Outshine tuo Kulosaareen 152-neliöisen mainospinnan: ”Yksi pääkaupunkiseudun suurimmista”
Lue myös: Helsingin keskustan digimainospintojen asennukset edellä aikataulua