Mediateon Kuopion Prisman ulkomainontaa. Kuva: Mediateko
Mainonta

Mediateko laajentaa retail media -verkostoaan Länsi- ja Pohjois-Suomessa

15.8.2025 9:47
Mikko Perttunen
Yhtiön tavoite on kasvattaa yhteistyötä alueosuuskauppojen kanssa myös tulevaisuudessa.

Mediateko on tehnyt yhteistyösopimukset Satakunnan Osuuskaupan ja Osuuskauppa Arinan kanssa Digitaalisista ulkonäyttöverkostoista. Arina toimii Pohjois-Suomessa.

Mediateko asentaa Satakunnan alueelle 20 ulkonäyttöä ja laajentaa Osuuskauppa Arinan alueen näyttöverkostoa kahdeksalla digitaalisella näytöllä, joista valtaosa on ulkonäyttöjä.

MAINOS
MAINOS

– Sopimukset ovat meille merkittäviä, sillä projekti vahvistaa Retail Media-verkostomme valtakunnallista tavoittavuutta, vie Mediateon myös Satakunnan alueen yritysten DOOH-ratkaisujen toteuttajaksi ja vastaa kasvavaan kysyntään isojen ulkonäyttöjen kysynnässä lähellä kuluttajien ostopäätöksiä. Näemme alueosuuskaupat erinomaisina, kuluttajat parhaiten tuntevina yhteistyökumppaneina ja Mediateon tahtotilana on kasvattaa yhteistyötä heidän kanssaan myös tulevaisuudessa, Mediateon toimitusjohtaja Sampsa Savolainen kommentoi tiedotteessa.

Näytöt sijoitetaan Prismojen ja S-markettien julkisivuihin tai niiden eteen niin, että niillä tavoitetaan myymälöiden kävijät ja kiinteistöjen ohikulkijat.

Digitaalisten näyttöjen asennus toteutetaan loppuvuoden aikana.

Lue myös: Mediateko laajentaa digitaalisten mainosnäyttöjen verkostoaan Forever-kuntosaleille

Lue myös: Kaleva Media ja Mediateko aloittavat yhteistyön Pohjois-Suomen ulkomainosmyynnissä – kohteena muun muassa pohjoisen hiihtokeskukset

MAINOS