.jpg)
Kaleva Media ja Mediateko aloittavat mediamyyntiyhteistyön, joka käsittää Mediateon Pohjois-Suomen digitaaliset ulkonäytöt.
Näyttöihin kuuluvat muun muassa Oulun, Rovaniemen ja Kajaanin rautatieasemien näytöt, Pohjois-Suomen golfkeskuksissa ja hiihtokeskuksissa sijaitsevat digitaaliset mainosnäytöt sekä Mediateon näytöt Koillismaan Osuuskaupan ja Arinan Osuuskauppojen yhteydessä.
– Hiihtokeskuksien asiakasmäärät sekä Mediateon tarjonta muutenkin alueella ovat kasvaneet vuosi vuodelta ja samaan aikaan Pohjois-Suomessa on paljon potentiaalisia yrittäjiä ja palveluntarjoajia, joiden palvelut ansaitsevat tulla nähdyksi, Mediateon toimitusjohtaja Sampsa Savolainen kommentoi tiedotteessa.
– Pohdimme pitkään, lähdemmekö rakentamaan omaa alueellista myyntiorganisaatiota Pohjois-Suomeen vai löydämmekö jonkin muun ratkaisun. Kalevalla on alueella pitkät perinteet ja asiakassuhteet, joten totesimme, että yhteistyössä saamme varmasti aikaan enemmän, Savolainen jatkaa.
Vuonna 2008 perustetulla Mediateolla on 4 500 ulkomainospintaa ympäri Suomen. Kaleva Media on tunnettu ensisijaisesti mediabrändeistään, kuten maakuntalehdistä Kaleva ja Lapin Kansa.
Konserniin kuuluvat myös markkinointitoimisto Kolmas Polvi sekä vaikuttajamarkkinointiin ja sen suunnitteluun erikoistunut Indieplace.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä