Reilun 3,5 vuoden ajan käytössä olleeseen Lidl Plus -etusovellukseen tehtiin hiljattain kaksi uudistusta: kaikille yhteisten viikkotarjousten alennuksia ei tarvitse enää erikseen aktivoida, ja etuohjelman käyttäjät alkoivat ansaita kuukauden aikana kertyneistä ostoksistaan rahakuponkeja.
Uudistusten myötä sovelluksen latausmäärät ovatkin lähes nelinkertaistuneet vuodentakaiseen tammikuuhun nähden. Sovelluksen on ladannut nyt vajaat kaksi miljoonaa käyttäjää.
– Asiakkaat toivoivat etuohjelmaan uudistuksia ja me toteutimme ne. On todella ilahduttavaa nähdä lataus- ja käyttäjämäärien valossa, että muutokset ovat olleet kiinnostavia ja pidettyjä, Lidlin kaupallinen johtaja Mikko Forsström kommentoi tiedotteessa.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä