
Konsulttitalo Klarigo oy laajentaa liiketoimintaansa uuteen datatiimiin.
Tiimin tehtävänä on jalostaa datasta liiketoimintaa tukevaa tietoa. Yhtiöön haetaan lisää osaajia ja sitä myöten myös sen palveluvalikoima laajenee.
– Uuden tiimin myötä emme rakenna asiakkaillemme raportointikoneistoa, vaan päätöksenteon kumppania. Klarigon datatiimi auttaa ymmärtämään, miten dataa voi parhaiten hyödyntää, Klarigon toimitusjohtaja Jenni Khadr toteaa tiedotteessa.
Vuonna 2003 perustettu Klarigo tarjoaa yritysasiakkailleen toimiala- ja järjestelmäriippumattomasti erilaisia konsulttipalveluja: kokonaisarkkitehtuuria, kehityshankkeita, hankejohtamista ja muutoshallintaa. Yhtiö työllistää noin 20 henkilöä ja sen liikevaihto vuonna 2024 oli 2,3 miljoonaa euroa.
– Vaikka elämme tekoälyn aikakautta, se ei yksin vie asioita eteenpäin. Kasvu ei perustu pelkkiin teknisiin innovaatioihin vaan kykyyn tuottaa asiakkaille konkreettista arvoa datan avulla. Klarigon datatiimi ei siis ole tekninen tukitoiminto, vaan sen ytimessä on ihmisen ymmärrys liiketoiminnan dynamiikasta – siitä, miten data voi palvella strategiaa, kasvua ja asiakasta, tukea päätöksentekoa ja tuoda konkreettista liiketoiminta-arvoa, kehitysjohtaja Marketta Iivari kertoo.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä