Mainonta

Kolmelle suomalaiskampanjalle menestystä EMEA-alueen Sabre Awardseissa

Palkituiksi tulivat perinteikkäät brändit ja yksi kaupunki.
Kuva:
Riccardo Annandale / Unsplash
Kolmelle suomalaiskampanjalle menestystä EMEA-alueen Sabre Awardseissa

EMEA:n eli Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan alueen viestinnän alan Sabre Awards -palkinnot jaettiin eilen Frankfurtissa. Suomalaismenestystä saatiin kolmessa sarjassa.

Maantieteellisen sarjan rajat ylittävän kampanjan palkinnon sai Wärtsilä Energian Europe’s Energy Future, joka oli tehty suomalaisen Kurion ja brittiläisen Greenhouse Communicationsin kanssa.

Erikoistumisalueiden sarjan ESG- eli ympäristön, yhteiskuntavastuun ja hallintotavan palkinnon vei Lahden kaupungin kampanja A Year of Green Innovation, joka oli toteutettu TBWA\Helsingin kanssa.

Teollisuuden sektoreiden sarjassa paras rautatavara-kampanja oli Abloyn ja SEK:n It’s Keyvolution, Baby! – Owning the industry-disrupting evolution of the mechanical key.

Katso kaikki voittajat täältä.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa