
EMEA:n eli Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan alueen viestinnän alan Sabre Awards -palkinnot jaettiin eilen Frankfurtissa. Suomalaismenestystä saatiin kolmessa sarjassa.
Maantieteellisen sarjan rajat ylittävän kampanjan palkinnon sai Wärtsilä Energian Europe’s Energy Future, joka oli tehty suomalaisen Kurion ja brittiläisen Greenhouse Communicationsin kanssa.
Erikoistumisalueiden sarjan ESG- eli ympäristön, yhteiskuntavastuun ja hallintotavan palkinnon vei Lahden kaupungin kampanja A Year of Green Innovation, joka oli toteutettu TBWA\Helsingin kanssa.
Teollisuuden sektoreiden sarjassa paras rautatavara-kampanja oli Abloyn ja SEK:n It’s Keyvolution, Baby! – Owning the industry-disrupting evolution of the mechanical key.
Katso kaikki voittajat täältä.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä