Mainonta

Koillismaan Osuuskauppa tuo mainosnäytöt kaikkiin alueensa toimipisteisiin

3.3.2023 9:07
Mikko Perttunen
Näkyvyys on merkittävä myös Ruka-Kuusamon alueen turisteille.

Koillismaan Osuuskauppa rakennuttaa kaikkiin alueensa toimipisteisiin digitaalisen näyttöverkoston, jolla voidaan viestiä asiakkaille ja sidosryhmille. Näyttöratkaisujen teknisenä toteuttajana on Mediateon tytäryhtiö Supervisual Oy.

Koillismaan Osuuskaupan toimitusjohtaja Harri Lämsä kertoo tiedotteessa, että näytöt mahdollistavat mediamyyntituloja ja lisäksi kanavan viestiä ajankohtaisista asioista kauppojen asiakkaille. Aloitusvaiheessa asennetaan 43 sisä- ja ulkonäyttöä, jotka vaihtelevat kooltaan 43 tuuman ja 15 neliömetrin välillä.

"Sopimus on meille merkittävä."
MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)

Ruka-Kuusamon alue on Mediateolle ennestään tuttu hiihtokeskusmainonnan ansiosta. Uusi näyttöverkosto tavoittaa paikallisten lisäksi myös suuren määrän alueella aikaansa viettävistä turisteista.

– Sopimus on meille merkittävä. Koillismaan myötä tavoittavuutemme nousee jo lähes neljännekseen suomalaisista bonuskortin haltijoista, Mediateon toimitusjohtaja Teemu Kontkanen kertoo tiedotteessa.