Koillismaan Osuuskauppa rakennuttaa kaikkiin alueensa toimipisteisiin digitaalisen näyttöverkoston, jolla voidaan viestiä asiakkaille ja sidosryhmille. Näyttöratkaisujen teknisenä toteuttajana on Mediateon tytäryhtiö Supervisual Oy.
Koillismaan Osuuskaupan toimitusjohtaja Harri Lämsä kertoo tiedotteessa, että näytöt mahdollistavat mediamyyntituloja ja lisäksi kanavan viestiä ajankohtaisista asioista kauppojen asiakkaille. Aloitusvaiheessa asennetaan 43 sisä- ja ulkonäyttöä, jotka vaihtelevat kooltaan 43 tuuman ja 15 neliömetrin välillä.
"Sopimus on meille merkittävä."
Ruka-Kuusamon alue on Mediateolle ennestään tuttu hiihtokeskusmainonnan ansiosta. Uusi näyttöverkosto tavoittaa paikallisten lisäksi myös suuren määrän alueella aikaansa viettävistä turisteista.
– Sopimus on meille merkittävä. Koillismaan myötä tavoittavuutemme nousee jo lähes neljännekseen suomalaisista bonuskortin haltijoista, Mediateon toimitusjohtaja Teemu Kontkanen kertoo tiedotteessa.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä