.jpg)
Keinotekoisten alennusten määrä kasvoi tämän vuoden Black Fridayna viime vuotta enemmän. Tänä vuonna lopullinen luku asettui 12,9 prosenttiin, kun viime vuonna vastaava luku oli 8,1 ja sitä edeltävänä 7,8 prosenttia, kerrotaan hintavertailupalvelu Hintaoppaan tiedotteessa.
Keinotekoisten alennusten kasvusta huolimatta Black Fridayn suosio kasvoi entisestään kuluttajien keskuudessa. Viime vuoden Black Fridayhin verrattuna suomalaiset vertailivat hintoja palvelussa 14 prosenttia aktiivisemmin tänä vuonna.
Black Fridayna hinta laski yhteensä 42 prosentilla tuotteista marraskuun 1. päivään verrattuna. Samalla hinta nousi 25 prosentilla tuotteista marraskuun alkuun nähden.
24 prosentilla tuotteista hinta laski enemmän kuin 10 prosenttia. Näiden tuotteiden keskimääräinen alennusprosentti oli 22 prosenttia. Suurimmat keskimääräiset alennusprosentit löytyivät robottipölynimureiden, kannettavien kaiuttimien ja älykellojen kategorioista.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä