Helsinki Ski Weeks
Mainonta

Hiihtotapahtuma pokkasi tuplavoiton Spot Awardseissa

10.3.2023 13:51
Mikko Perttunen
Gaalassa palkittiin viime vuoden sponsorointi- ja tapahtumatoteutuksia.

Vuoden 2023 Spot Awardsit jaettiin eilen Helsingissä. Ensimmäistä kertaa kilpailun historiassa sama työ voitti sekä vuoden tapahtuma -palkinnon että vuoden sponsorointiteko -palkinnon. Helsinki Ski Weeks pokkasi molemmat pääpalkinnot ja lähtee ensi vuonna edustamaan Suomea European Sponsorship Associaton -gaalaan Lontooseen.

Tuomaristo perusteli valintaa muun muassa siten, että tapahtumassa on hyödynnetty kumppaneita tehokkaasti ja osuvasti. Tavoitteet ovat myös olleet selkeitä ja niitä on seurattu loogisesti ja johdonmukaisesti. Tuomaristo arvosti myös sitä, että kumppaneiden valinnassa on pidetty tärkeänä yhteistä arvopohjaa ja heille myös asetettiin vaatimuksia.

"Mahtavaa, että myös erilaista tapahtumaa arvostetaan."
MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)

– Olemme hyvin ylpeitä ja iloisia saamastamme huomiosta! Mahtavaa, että myös erilaista tapahtumaa arvostetaan, Hiihtoliiton Jari-Pekka Jouppi kommentoi tiedotteessa.

Hiihtoliitto menestyi myös yleisön suosikkina, sillä Lasten Lumipäivät -kiertue oli yleisön suosikki vuoden sponsorointiteoksi.

Spot Awards 2023

Vuoden tapahtuma: Helsinki Ski Weeks 2022

Vuoden sponsorointiteko: Helsinki Ski Weeks 2022

Vuoden sponsorointiteko, Yleisön suosikki: Lasten Lumipäivät kiertue (Hiihtoliitto)

Vuoden tapahtuma, Yleisön suosikki: 2022 Jääkiekon MM-kisat

Urheilusponsorointi: Toyota & Parolympiakomitea Toyota Beyond Zero – Matkalla pidemmälle

Kulttuurisponsorointi: HSL X Bailantai & Mestarit - Vastuullisesti julkisilla keikalle

Yhteiskunnallinen sponsorointi: Sinebrychoff & Solstice – Lickalyzer

Yritystapahtuma: Tapaus & OP Ryhmä 120 vuotta

Urheilu- ja kulttuuritapahtuma: Palloliitto & UEFA Super Cup 2022

Sponsoroinnin vaikuttaja: Kristoffer Olson ja Tommi Puskala

Ikimuistoinen sponsorointi: KOFF & HIFK, Kaleva & Kalevankisat