Brändit

Hasan & partnersin Metsä Springille tehty brändityö palkittiin D&AD Awardseissa

Palkinto on suomalaistoimistoille harvinaista herkkua.
Kuva:
Hasan & partnersin Metsä Springille tehty brändityö palkittiin D&AD Awardseissa

Metsä Springin Muoto-brändityö palkittiin kansainvälisessä design-alan kilpailussa, D&AD Awardsissa. Hasan & partnersin tekemä työ voitti Wood Pencil -palkinnon.

Edellisen kerran suomalaisen toimiston työ on palkittu D&AD Awardsissa vuonna 2021. Muoto-brändityön palkinto on ensimmäinen kerta, kun suomalaisen toimiston työ palkitaan identiteettiin keskittyvässä sarjassa. Tänä vuonna suomalaisväriä palkintoihin toi myös Supercell-mainosfilmi Clash from the past.

Lue myös: Suomalaisohjaajan ja -tuottajan Supercell-filmi nappasi palkintoja The One Show’ssa

– Kyseessä on design-alan arvostetuin kilpailu, ja samalla vaikein voittaa. Tämä on erinomainen osoitus Hasan & partnersin tasosta mestareiden liigassa piirisarjan sijaan, toimitusjohtaja Riku Vassinen summaa tiedotteessa.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa