
Eniro on valinnut partnerikseen ruotsalaisen SaaS-yrityksen, Adcredon. Yhteistyö tähtää digitaalisen markkinoinnin kohdentamiseen pk-yrityksille. Tavoitteena on tarjota keskitetty yhden luukun periaatteella toteutettu ratkaisu pk-yrityksille, jolloin näkyvyyttä luodaan sekä keskeisimmissä hakukoneissa että sosiaalisen median alustoilla yhden partnerin kautta.
– Yhteistyö Adcredon kanssa mahdollistaa Enirolle pääsyn skaalautuvaan tekoälyohjautuvaan digitaalisen markkinoinnin alustaan. Adcredon alusta on räätälöity kohtaamaan haasteet nimenomaan digitaalisten mainoskampanjoiden manageroinnin, luomisen, optimoinnin ja raportoinnin saralla, kertoo Adcredon operatiivinen johtaja ja perustaja Mikael Englund tiedotteessa.
Samaisessa tiedotteessa Eniron operatiivinen johtaja Mikael Lindström kertoo, että Eniro valitsi Adcredon partnerikseen tehtyään laajan ja kansainavälisen arvion saatavilla olevista alustoista.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä