Fortumin ja Fishheartin kalatieinnovaation viestintä voitti Cannes Lionsissa viime perjantaina Hopeisen leijonan.
Voitto irtosi Sustainable Development Goals -sarjassa.
Hankkeen strategiasta ja viestinnästä vastasi TBWA\Helsinki.
Lue myös: Suomalaisen kalatieinnovaation viestinnälle Cannes-ehdokkuus vastuullisuussarjassa
Palkinto oli kolmas suomalaistyö tämän vuoden Cannes Lions -kilpailussa. Supercellin Brawl Stars -kampanja ja Erma & Reinikaisen suunnittelema Adoptiolive voittivat aiemmin samalla viikolla Pronssiset leijonat.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä