Kuva: Musti ja Mirri
Mainonta

Toinen pronssileijona Suomeen – Erma & Reinikaisen suunnittelemalle Adoptiolivelle palkinto Media-sarjassa

19.6.2024 15:37
Mikko Perttunen
Kampanja toteutettiin yhteistyössä Suomen eläinsuojelun sekä Mustin ja Mirrin kanssa.

Suomeen saatiin Cannes Lions -viikon toinen palkinto, kun Erma & Reinikaisen SEY Suomen eläinsuojelulle ja Mustille ja Mirrille suunnittelema Adoptiolive palkittiin pronssisella leijonalla.

Adoptiolive-lähetyksessä kuvattiin kotia etsiviä lemmikkejä eläinyhdistysten eläinsuojissa. Tavoitteena oli löytää lemmikeille rakastavat kodit, mutta myös vapauttaa järjestöjen resursseja uusien lemmikkien auttamiseksi.

Ensimmäisessä Adoptiolivessä kuvattiin Turun Eläinsuojeluyhdistyksen tiloissa omaa kotiaan etsiviä kissoja.

Lue myös: Erma&Reinikaisen suunnittelema Adoptiolive-kampanja paljastaa kissakriisin – livelähetystä löytökissoista voi seurata vaikka bussipysäkillä

MAINOS