Greg Rosenke / Unsplash
Toimistot

Brandkind laajentaa toimintaansa Pohjois-Amerikkaan

26.1.2023 8:40
Mikko Perttunen
Suomalaisyritysten katseet on suunnattu nyt entistä tarkemmin länteen.

Kansainväliseen B2B-markkinointiin keskittynyt Brandkind laajentaa toimintaansa Pohjois-Amerikkaan.

– USA:n ja Kanadan markkinat ovat entistä kiinnostavampia pohjoismaisten teollisuus- ja teknologiayritysten kasvun kannalta, ja olemme tunnistaneet mahdollisuuden palvella asiakkaitamme paremmin myös sillä markkinalla, Brandkindin toimitusjohtaja Marja Peltola kertoo yrityksen tiedotteessa.

Peltola muistuttaa, että Brandkindilla on yhteistyöverkostonsa ansiosta kyky tehdä myös Pohjois-Amerikassa toimivaa, tehokasta ja paikallisesti testattua markkinointiviestintää ja tukea yrityksiä paikallisesti.

Pohjoismainen laatu kiinnostaa.
MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)

Brandkind on toiminut kansainvälisessä markkinoinnissa jo lähes 20 vuotta. Monet yrityksen asiakkaat painottavat liiketoimintaansa entistä enemmän länteen. Uudessa avauksessa keskeisintä onkin halu toimia tämän mahdollistajana.

Suomessa ja Pohjoismaissa tuotetaan innovatiivisia ratkaisuja ja palveluita, joiden kaupallistaminen on Brandkindin tiedotteen mukaan yrityksen ydinosaamista. Vastuullisuus vetää ja toisaalta pohjoismainen laatu kiinnostaa.

– Haluamme yhdistää suomalaiset asiakasyrityksemme ja paikallisten suunnittelijoiden osaamisen. Verkostomme sisältää kaikki tarvittavat taidot yritysten kasvustrategian tukemiseen, Brandkindin hallituksen puheenjohtaja Ville Tolvanen kommentoi tiedotteessa.

Ensimmäisistä Pohjois-Amerikan projekteista neuvotellaan jo, ja toiminta käynnistyy vuoden 2023 aikana.

Lue myös: Tässä ovat Vuoden Toimisto 2023 -finalistit