Vaikuttajamarkkinoinnin alustastaan tunnettu Boksi ostaa luovan vaikuttajatoimisto Monochromen, joka jatkaa kuitenkin toimintaansa nykyisellä nimellään. Samalla Boksin palvelut laajenevat räätälöityihin vaikuttajakampanjoihin. Boksi on aiemmin keskittynyt vaikuttajamarkkinoinnin tehostamiseen ja automatisointiin yhdistämällä vaikuttajat ja brändit keskenään omalla alustallaan.
Pääpaino on ollut mikrovaikuttajissa, sillä yli puolella Boksin jopa 17 000 sisällöntuottajasta on alle 5000 seuraajaa. Boksin keväällä toteuttaman kyselyn mukaan noin puolet vastaajista käyttää palveluja satunnaisiin lisätuloihin ja reilu neljännes osa-aikaiseen työhön. Monochrome-kauppa laajentaa toimintaa nyt suuremman yleisön ammattivaikuttajiin.
"Monochromen palveluosaaminen täydentää Boksin osaamista täydellisesti."