Unsplash/Alesia Kazantceva
Digitaalisuus

Avidly ostaa brittiläisen kasvumarkkinoinnin toimiston – “Otamme harppauksen uudelle markkinalle”

21.12.2021 10:20
Toni Rajamäki
Yrityskauppa on osa Avidlyn kasvustrategiaa, johon kuuluu muun muassa jalansijan vahvistaminen kansainvälisillä markkinoilla.

Markkinointiteknologiayritys Avidly on tekemässä uuden yrityskaupan, joka tukee yhtiön kasvustrategiaa. Yhtiö pyrkii tekemään investointeja kansainvälisesti uusille markkinoille, uusiin kasvualustoihin ja verkostoihin.

Avidly kertoo ostavansa isobritannialaisen kasvumarkkinointiin keskittyneen Digital 22 Online Limitedin, joka on CRM-alusta HubSpotin Elite-tason kumppani. Avidly on valittu kahtena vuotena peräkkäin HubSpotin globaaliksi kumppaniksi.

Digital 22 kehittää asiakkaidensa liiketoimintaa hyödyntämällä HubSpotin inbound-, sisältö- ja suorituskykymarkkinointi- ja myyntiteknologiaa ensisijaisesti Isossa-Britanniassa. Yrityskaupan odotetaan toteutuvan tammikuussa 2022.

– Olemme viimeisen vuoden aikana tutkineet aktiivisesti erilaisia kasvu- ja kumppanuusmahdollisuuksia martech-ekosysteemin sisällä. Digital 22 jakaa arvomme sekä visiomme vaikuttavan kasvun luomiseksi niin asiakkaidemme kuin omassa liiketoiminnassammekin. Kaupan myötä otamme harppauksen uudelle markkinalle ja vahvistamme Avidlyn nykyistä asemaa maailman johtavan markkinoinnin automaatiojärjestelmän HubSpotin myynti- ja markkinointikumppanina, sanoo Avidlyn hallituksen puheenjohtaja Joakim Fagerbakk tiedotteessa.

Kauppa vahvistaa Avidlyn asemaa digitaalisten markkinointipalveluiden tarjoajana.

– Digital 22:n osto vie meitä innostavaan suuntaan. Lisäksi yritysosto syventää osaamistamme inbound-markkinoinnissa, HubSpot-palveluissa, verkkokehityksessä, sosiaalisessa mediassa, hakukoneoptimoinnissa ja myynnin mahdollistamisessa, jotka ovat toimintamme nopeimmin kasvavia ja tulevan menestyksemme kannalta kriittisiä osa-alueita, sanoo Avidlyn toimitusjohtaja Jesse Maula.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)