
Kokenut brändi- ja markkinointiosaaja Anne Giersberg on nimitetty markkinointidatatoimisto Avauksen markkinointijohtajaksi. Giersberg siirtyy Avaukselle Nestlé Nespressolta. Hän tulee vastaamaan yhtiön markkinoinnin strategiasta ja toteutuksesta sekä Avaus-brändistä kansainvälisesti.
– Avaus on äärimmäisen mielenkiintoisessa tilanteessa yrityksenä. Datavetoisuus on jokaisen organisaation strateginen päämäärä, mutta monessa yrityksessä ollaan vielä alkumatkalla. Odotan innolla, että pääsen rakentamaan Avauksen positiota kansainvälisesti, Giersberg kommentoi tiedotteessa.
Giersbergilla on yli 15 vuoden kokemus brändien johtamisesta ja kansainvälisestä kasvusta. Nestlén lisäksi hän on työskennellyt johtotehtävissä Bob the Robotilla, Arlalla sekä L´Oréalilla.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä