Fidel Fernando / Unsplash
Luovuus

Young Lions Finland -ehdokkaat julki

27.3.2023 14:00
Mikko Perttunen
Voittajat pääsevät kisaamaan kesällä Cannesiin.

Young Lions Finland 2023 -kilpailun finaaliin on valittu yhteensä 23 eri työtä. Kilpailussa etsitään 30-vuotiaita tai nuorempia markkinoinnin ja viestinnän tulevaisuuden tähtiä edustamaan Suomea kansainväliseen Cannes Young Lions -kilpailuun. Nuoret kilpailevat tänä vuonna seitsemässä kategoriassa: Design, Digital, Film, Marketers, Media, PR and Print.

Tänä vuonna tuomaristo kiinnitti arvioinneissaan erityistä huomiota töiden oivalluksellisuuteen, ideaan sekä potentiaaliseen vaikutukseen. Tuomaristot etsivät vaikuttavia luovia töitä, jotka edustavat raikkaasti uudenkaltaista ajattelua ja joiden ratkaisut poikkeavat perinteisistä.

Kultaa voittanut tiimi pääsee kilpailemaan kansainvälisessä Cannes Young Lions -kilpailussa.
MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)

Voittajat julkistetaan perjantaina 21. huhtikuuta järjestettävässä Young Lions Finland -palkintoseremoniassa. Jokaisen kilpailukategorian kultaa voittanut tiimi pääsee kilpailemaan kansainvälisessä Cannes Young Lions -kilpailussa sekä osallistumaan Ranskan Cannesissa järjestettävään Cannes Festival of Creativity -tapahtumaan kesäkuussa 2023.

Kaikki finalistit:

Design:

Keep Hope Alive (Sasu Lahdensuo Woerks Oy & Samuli Kyttälä, Freelancer)

The Morning Ribbon (Idaliina Karppanen, Drama Queen Communications & Julia Suvisalmi, Folk Finland)

Digital:

Prognosis (Emmi Ylitalo, Kaimana Oy & Jemina Sormunen, Drama Queen Communications)

reSearch engine (Jimi Hyvärinen, Reaktor Creative & Veeti Ossi, Freelancer)

Aamu Initiative – Turn "If" into "When" (Yana Basenko, Bou & Eemeli Tani, Bou)

Store of Toy Stories (Emma Westerman, Hasan & partners & Ayan Aden, Hasan & partners)

Don't be patient (Joel Petzold, KIDS Agency & Marianna Metsänheimo, KIDS Agency)

Life is worth playing. (Rasmus Kärkkäinen, Bob the Robot Oy & Pauline Korp, Bob the Robot Oy)

Grief without a name (Konsta Karppinen, Avidly & Mari Varpenius, Avidly)

Film:

Let There Be Swipe (Unni Leino, oy SEK ab & Matilda Leppäkoski, oy SEK ab)

The Invisible Ones (Jimi Hyvärinen, Reaktor Creative & Veeti Ossi, Freelancer)

Marketers:

Keep on dreaming (Vilja Turunen, Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta & Nelli Pajuharju, Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta)

Media

Brewing hope for childhood cancer (Aino Mäki, IPG Mediabrands Finland Oy & Sofia Hendrén, IPG Mediabrands Finland Oy)

Play Your Role (Eveliina Pärssinen, OMD Finland Oy & Salla Keränen, N2 Creative Oy)

Cause: Unknown (Jenny Kettunen, Havas Helsinki & Emma Koukonen, Havas Helsinki)

PR

Brave for a Reason (Oona Pääskynen, Miltton Oy & Erika Raiskinen, Miltton Oy)

Tear down the walls of cancer isolation (Liisa Myllymäki, Bou & Jutta Sibakov, Bou)

The Cancer Experience (Tiia Rahkonen, TBWA\Helsinki & Emma Pettersson, TBWA\Helsinki)

Dawn.web (Saana Simander, Bob the Robot & Samy Wilkman, Bob the Robot)

Print:

No Last Words (Emilia Nordgren, SEK & Eevi Kolinen, SEK)

150 under 15 (Topi Leikas, hasan & partners & Francesca Zilliacus, hasan&partners)

The Other Alphabet (Johanna Vierimaa, TBWA\Helsinki & Katariina Ollari, Bob The Robot)

Life shouldn’t come out of an IV bag (Roope Siltala, Julkee x Lempee & Joona Koskue, Julkee x Lempee)