Andrei Stratu / Unsplash
Digitaalisuus

Wärtsilän tuotelanseeraus ylsi ainoana suomalaisena Eventex Awardsin finaaliin ja nappasi samalla kaksi palkintoa

23.5.2023 14:18
Satu Hurme
Suomalaisyritysten hybridilanseeraus palkittiin hopealla ja pronssilla kansainvälisessä tapahtuma- ja kokemusmarkkinoinnin kilpailussa.

Konepajateollisuusyhtiö Wärtsilän hybridimallilla toteutettu tuotelanseeraus sai hopeisen palkinnon hybriditapahtuma-kategoriasta ja pronssisen palkinnon virtuaalisesta tuotelanseerauksesta Eventex Awardsissa. Wärtsilä toteutti lanseerauksen yhdessä digituotantoyhtiö Movyan ja tapahtumamarkkinointiyritys Wolttigroupin kanssa.

Tekijät uskovat, että tulevaisuudessa virtuaaliset ratkaisut tulevat entistä enemmän osaksi tapahtumatuotantoa. 

– Erilaiset virtuaalitilaisuudet trendasivat nopeasti pandemian myötä. Vaikka korona ei enää vaikuta kokoontumisiin, ovat hybriditapahtumat vasta kehittymässä. Uskon, että tulevaisuudessa tämä muutos tarjoaa enemmän ja uudenlaisia mahdollisuuksia etenkin B2B-markkinoinnille, sanoo Wolttigroupin Business Director Jarkko Kivikoski tiedotteessa.

Eventex Awards järjestettiin nyt 13. kerran.Tänä vuonna kilpailussa oli ehdolla 761 osallistujaa 49 maasta. Kilpailun tavoitteena on palkita luovuutta, innovaatioita ja tehokkuutta.

Wärtsilän Metaversumi on ehdolla myös Gartner Marketing and Communications Awardseissa.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)