Viime vuodet Milttonilla työskennellyt Roope Sandberg on siirtynyt markkinointitoimisto Nitroon vanhemmaksi luovaksi suunnittelijaksi.
Yli 15-vuotisen markkinointiuran tehnyt Sandberg aloitti tehtävässään elokuussa. Markkinointiviestinnän suunnittelun lisäksi Sandberg on vaikuttanut suomalaisen e-urheilun taustajoukoissa vuodesta 2009.
– Uskon luovuuden vaikuttavuuteen. Perinteisten kanavien teho ei ole kadonnut, luovien suoritteiden kiinnostavuus on. Tällaisena tekoälyn aikakautena keskinkertaisuuden määrä tulee kasvamaan eksponentiaalisesti, jolloin luovuuden laatu korostuu entisestään, Sandberg kommentoi tiedotteessa.
– Tuntuu, että tänä päivänä ostetaan prosesseja, jolloin se tärkein – eli lopputulos – unohtuu. Vain lopputulos päätyy eri kanaviin, eikä kukaan näe sitä matkaa, joka siinä on käyty. Siksi usein sanonkin, ”ei se matka, vaan määränpää”, Sandberg jatkaa.
Porilaislähtöinen Sandberg on palkittu Vuoden Huiput 2022 -kilpailussa Vuoden Junior -palkinnolla. Hänen töitään ovat muun muassa palkitut Helsingin Sanomien Counterstrike of the Free Press, Puuilon Morjensta Pörssiin! -listautumiskampanja.
Lue myös: Helsingin Sanomat sissimarkkinoi sananvapautta Venäjälle videopelin kautta
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä