Brändit

Viestintätoimisto Pohjoisranta BCW:llä työskennellyt Clarisse Berggårdh kaupunkimarkkinointiin keskittyvän Helsinki Partnersin toimitusjohtajaksi

Kaupunginyhtiö syntyi Helsinki Business Hubin ja Helsinki Marketingin yhdistymisen myötä.
Kuva:
Unsplash/Tapio Haaja
Viestintätoimisto Pohjoisranta BCW:llä työskennellyt Clarisse Berggårdh kaupunkimarkkinointiin keskittyvän Helsinki Partnersin toimitusjohtajaksi

Helsingin kaupungin uusi yhtiö, muun muassa kaupunkimarkkinointiin keskittyvä Helsinki Partners on nimennyt toimitusjohtajakseen Clarisse Berggårdhin, jolta löytyy vahva tausta viestinnän ja markkinoinnin alalta.

Helsingin kaupunki tiedotti nimityksestä tiistaina.

Berggårdh siirtyy yhtiöön maineikkaasta viestintätoimisto Pohjoisranta BCW:stä, jossa hän työskenteli toimitusjohtajana. Berggårdhin vahvuudet ovat erityisesti median, markkinoinnin, teknologian, liiketoiminnan ja sidosryhmätyön ymmärryksessä sekä markkinoinnin ja viestinnän johtamisessa.

Helsinki Partnersin perustamisesta kerrottiin viime keväänä. Yhtiö syntyi Helsinki Business Hubin ja Helsinki Marketingin yhdistymisen myötä. Helsinki Partnersin tavoitteena on kehittää kaupungin brändiä sekä houkutella kaupunkiin osaajia, vierailijoita, huippuyrityksiä ja investointeja.

– Helsinki on upea ja jatkuvasti kehittyvä kaupunki, jossa eläminen ja työskenteleminen on mielekästä ja hauskaa. Olen innoissani mahdollisuudesta päästä tekemään kaupunkiani tunnetummaksi maailmalla ja näin olla mukana kehittämässä Helsingistä aina vaan kiinnostavampaa kohdetta, Berggårdh iloitsee tiedotteessa.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa