Jobilla
Brändit

Vahvasti kansainvälistynyt Jobilla yhdistyy hollantilaisen partneriyrityksensä kanssa

15.12.2022 8:55
Toni Rajamäki
Uudesta Jobilla Benelux BV -liiketoimintayksiköstä tulee konsernin kolmas peruspilari.

Suomalainen rekrytointimarkkinointialan yritys Jobilla kertoo yhdistyvänsä hollantilaisen partneriyrityksensä kanssa. Jobillan ja Jobilla Nederlandin yhdistymisestä syntyy Jobilla Benelux BV -niminen liiketoimintayksikkö, josta tulee Jobilla-konsernin kolmas peruspilari.

Kaksi muuta yksikköä ovat Jobilla Finland ja Jobilla DACH GmbH.

Jobilla Nederland on kasvanut viimeisen puolentoista vuoden aikana vauhdilla, sillä myynti on noussut tänä aikana 200 000 eurosta 1,3 miljoonaan euroon.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)

Jobilla Benelux BV:n toimitusjohtajana aloittaa Selma Stevense-Bakker, joka veti myös Jobilla Nederlandia.

– Olemme todella ylpeitä siitä upeasta työstä, jota tiimi ja Selma Stevense-Bakker ovat tehneet Alankomaissa. Olemme myös erittäin iloisia, että Selma jatkaa matkaa kanssamme Jobilla Benelux BV:n toimitusjohtajana. Jobilla Benelux omana yksikkönä Jobilla Groupissa tarkoittaa, että voimme tulevaisuudessa panostaa voimakkaasti Benelux-alueen kasvuun. Olen innoissani ja luottavainen päästessämme rakentamaan yhdessä erinomaista tulevaisuutta! Sanoo Jobillan toimitusjohtaja Henri Nordström tiedotteessa.

Jobillan kehittämä rekrytointimarkkinointialusta on kerännyt kansainvälistä tunnustusta, ja yritys onkin onnistunut erinomaisesti myös Suomen ulkopuolella. Yhteensä 10,4 miljoonaa euroa rahoitusta keränneelle Jobillalla on yli 4000 asiakasta 56 maassa.

Jobillan alusta hyödyntää sosiaalista mediaa ja eri markkinointistrategioita auttaakseen yrityksiä tavoittamaan, aktivoimaan ja palkkaamaan kandidaatteja riippumatta siitä, ovatko he tällä hetkellä töissä vai eivät. 

Lue myös:“Rekrytointiongelmat ratkaistaan modernin digimarkkinoinnin keinoin” – Jobillan toimitusjohtaja Henri Nordström näkee yritysten rekrytoinnissa isoja puutteita