Mainonta

The One Show’sta suomalaisille pronssinen kynä ja kaksi kunniamainintaa

Palkinnot jaettiin viime viikon perjantaina.
Kuva:
Kuvakaappaus Broken Ones -videolta
The One Show’sta suomalaisille pronssinen kynä ja kaksi kunniamainintaa

Directors Guild Helsingin tekemä Tommi Laihon rikosromaania mainostava Broken Ones -video voitti Bronze Pencil -palkinnon viime viikolla jaetuissa mainonnan alan The One Show'ssa. Palkinto irtosi Moving Image Craft & Production – Trailers & Teasers -kategoriassa.

Nord DDB Helsingin ja McDonald’sin Suomessakin menestystä niittänyt McDrip-kampanja oli myös finaalissa kahdessa kategoriassa, mutta joutui tyytymään kunniamainintoihin.

Lue myös: Nord DDB ja Directors Guild The One Show’n finaaliin

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa