Nord DDB Helsingin ja McDonald’sin McDrip-kampanja pääsi mainonnan alan The One Show’n lopullisten finalistien joukkoon kahdessa kategoriassa: Cultural Driver – Popular Culture Impact ja Social Media – Brand Partnerships.
Kampanja oli jo aiemmalla short-listalla ehdolla neljässä eri kategoriassa, mutta viimeisimmässä tuomarointivaiheessa karsittiin pois vielä kaksi kolmannesta kaikista ehdokkaista. Eri kategorioiden voittajat löytyvät nyt nimetyistä ehdokkaista.
Directors Guild Helsinki piti myös finaalipaikkansa.
Directors Guild Helsinki piti myös finaalipaikkansa ja on ehdolla Moving Image Craft & Production – Trailers & Teasers -kategoriassa Tommi Laihon rikosromaania promoavalla Broken Ones -videolla.
Short-listalla olleet Hasan & Partnersin ja TBWA\Helsingin kampanjat eivät päässeet varsinaisten finalistien joukkoon.
Voittajat julkistetaan New Yorkissa 19. toukokuuta.
Lue myös: Nord DDB:n ja Mäkkärin kampanjat keräsivät ehdokkuuksia viidessä The One Show -kategoriassa
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä