Kuva: Mikko Perttunen
Toimistot

Suomeen kaksi kultaista PR-leijonaa Cannesista

19.6.2025 10:35
Mikko Perttunen
Supercellin kampanja on kahminut jo useita palkintoja.

Nordean ja Nord DDB:n Parental Leave Mortgage -kampanja voitti eilisiltana Cannes Lions -festivaalilla kultaisen leijonan PR-kategoriasta.

Samassa kategoriassa menestyi myös Supercellin Haaland Payback Time -kampanja, joka palkittiin niin ikään kultaisella leijonalla.

MAINOS

Lue myös: Nordean ja Nord DDB:n kampanjalle hopeinen leijona Cannesista – myös Haaga-Helian Tiktok-yliopistolle kotiinviemisiä

Nordean yhteispohjoismaalainen kampanja voitti eilen myös hopeisen leijonan, ja Supercellin Haaaland-kampanja on ehtinyt haalia jo kuusi leijonaa.

Lue myös: Jättipotti! Supercell nappasi illalla kahden päiväpalkinnon jatkoksi Grand Prix'n ja kultaisen leijonan

MAINOS