Kuva: Mikko Perttunen
Toimistot

Nordean ja Nord DDB:n kampanjalle hopeinen leijona Cannesista – myös Haaga-Helian Tiktok-yliopistolle kotiinviemisiä

18.6.2025 17:22
Mikko Perttunen
Supercellin Haaland-kampanjan voittokulku jatkuu.

Nordean ja Nord DDB:n yhteispohjoismaalainen Parental Leave Mortgage -kampanja voitti tänään hopeisen leijonan Cannes Lions -festivaaleilla PR-kategoriassa.

Kampanja on short-listalla yhteensä 10 sarjassa, joten lisääkin saattaa olla tulossa.

Lue myös: Nord DDB:n ja Nordean kampanjalle neljä lisäehdokkuutta Cannesissa

MAINOS

Haaga-Helian Tiktok-yliopisto puolestaan voitti Media-kategoriassa pronssisen leijonan. Kampanjaa ovat olleet toteuttamassa Bob the Robot ja Toinen PHD.

Lue myös: Opintopiste plakkariin somevideoita katsomalla – Suomessa lanseerataan tiettävästi maailman ensimmäinen Tiktok-sovelluksessa suoritettava korkeakoulukurssi

Supercellin jo eilen neljä palkintoa voittanut Haaland Payback Time puolestaan voitti nyt pronssisen leijonan Direct-kategoriasta.

Lue myös: Jättipotti! Supercell nappasi illalla kahden päiväpalkinnon jatkoksi Grand Prix'n ja kultaisen leijonan

MAINOS