Kuva: Mikko Perttunen
Mainonta

Jättipotti! Supercell nappasi illalla kahden päiväpalkinnon jatkoksi Grand Prix'n ja kultaisen leijonan

17.6.2025 22:42
Jami Pankakari, Mikko Perttunen
"Suurin kumarrus kuuluu pelaajillemme."

Supercellin Clash of Clans -peliä mainostava Haaland Payback Time -kampanja on voittanut Cannes Lions -festivaalilla kaksi kovan luokan palkintoa.

Kampanja voitti Grand Prix -palkinnon Entertainment for Sports -sarjassa sekä kultaisen leijonan Entertainment-sarjassa.

Janne Waltonen Supercellin markkinoinnista kertoo, että kampanja oli huikea suoritus ja ponnistus mahtavalta ja suurelta tiimiltä, johon kuului niin toimisto, pelitiimi, Haaland tiimeineen kuin monta muutakin supercelliläistä.

– Sivusta seuranneenakin voin sanoa, että suurin kumarrus kuuluu ehdottomasti pelaajillemme, joilta inspiraatiot ja paras palaute aina tulee. Tämä oli Clash of Clans -peliyhteisön voitto, Waltonen hehkuttaa.

MAINOS

– Lupaamme avata voittoisan kampanjan DNA:n kesän jälkeen suomalaiselle markkinointiväelle, Waltonen jatkaa.

Supercell voitti aiemmin tänään jo pronssisen ja hopeisen leijonan viihdesarjan kategorioista.

Supercellin Haaland-kampanjalle ensimmäiset kaksi leijonaa Cannesista

MAINOS