Suomalaisia viestinnän töitä valittiin tänäkin vuonna kansainvälisen viestinnän huippukilpailun Sabre Awardsin finaaliin.
Viestintätoimisto Ahjo Communications Oy:n ja terveysalan palvelun Klinikin yhteistyössä syntynyt Remove the Burden -kampanja taistelee palkinnosta Medical Technology -sarjassa, johon valittiin viisi eri työtä.
Remove the Burden kutsui verkostot mukaan ratkaisemaan terveydenhuollon kestävyysvajetta. Kampanja levisi vahvasti sosiaalisessa mediassa.
– Rakensimme yhdessä Ahjon kanssa purpose-lähtöisen kantavan ajatuksen, #removetheburden. Sen alle kokosimme yhteiskunnan kantokyvyn kannalta tärkeät viestit. Some teki loput. Vaikuttajaviestintä verkostojen avulla onnistui, kertoo Klinikin markkinointijohtaja Katariina Palosaari tiedotteessa.
TBWA\Helsingin ja TietoEvryn tekemä The Polite Type -kampanja on niittänyt menestystä monissa kilpailuissa, ja työ taistelee palkinnoista myös Sabre Awardsissa, jossa se on mukana sarjoissa Technology: Software & Services ja Community Relations.
Pohjoismaiden sarjassa on mukana kaksi suomalaistyötä: Nesteen ja Hasan & Partnersin The most CO2-friendly route sekä Kurion ja Fazerin Tutti Frutti TikTok Toolkit.
Viime vuonna suomalaisten mainetta piti yllä Kurio neljällä palkinnollaan. Tämän vuoden pystit jaetaan 9. kesäkuuta.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä