UPM
Mainonta

Suomalaiset mediatalot kilpailevat kansainvälisessä sisältömarkkinoinnin kilpailussa voitoista kuudessa kategoriassa

2.11.2023 11:28
Mikko Perttunen
Sanoman ja UPM:n sisältömarkkinointi ehdolla useaan palkintoon.

Sanoman UPM:lle luoma kansainvälisen B2B-yleisön huomion kerännyt sisältömarkkinointi kilpailee International Content Marketing Awardseissa kolmessa kategoriassa: Best Annual Always-on Content strategy, Best Social Media B2B ja Best Use of Imagery.

Lisäksi UPM:n suomenkieliselle yleisölle luotu sisältömarkkinointiohjelma on noteerattu kilpailun finaalissa kahdessa sarjassa: Best Use of Data & Insight ja Best Annual Always-on Content Strategy.

Alma Brand Studion ja DNA:n Kyberrosvot-podcast kilpailee voitosta Best B2B Campaign -kategoriassa.

International Content Marketing Awards on kansainvälinen sisältömarkkinointia palkitseva kilpailu, jonka palkinnot jaetaan Lontoossa 23. marraskuuta.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)