Chaos Soccer Gear / Unsplash
Toimistot

Seinäjoen Jalkapallokerho ja markkinointitoimisto BSTR aloittavat uuden urheilu- ja tapahtumamarkkinoinnin harjoitteluohjelman

23.2.2023 9:00
Mikko Perttunen
Markkinointiakatemia on suunnattu alan opiskelijoille ja muille lupaaville kyvyille.

Seinäjoen Jalkapallokerho aloittaa yhteistyössä niin ikään seinäjokelaisen markkinointitoimisto BSTR:n kanssa Markkinointiakatemia-nimisen harjoitteluohjelman. Harjoitteluohjelma keskittyy nimenomaan urheilu- ja tapahtumamarkkinointiin.

Markkinointiakatemia on suunnattu markkinointi- media- ja viestintäalojen sekä esimerkiksi kauppatieteiden tai liiketalouden opiskelijoille, mutta akatemialaisten tehtävänkuvia voidaan muokata myös monen muunlaisen taustan omaaville hakijoille. Harjoittelijat pääsevät työskentelemään huippu-urheilun, monenlaisten tapahtumien ja seuraan sitoutuneen yleisön kanssa. Akatemian tiedotteessa kerrotaan, että harjoittelijoilla on vapaus toimia ja luoda erottuvaa sisältöä.

"Oikeanlaisella harjoittelupaikalla voi olla kriittinen vaikutus oman alan työllistymiseen."
MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)

– Oikeanlaisella harjoittelupaikalla voi olla kriittinen vaikutus oman alan työllistymiseen opintojen jälkeen. BSTR:n ja SJK:n yhteisen markkinointiakatemian tarkoitus on antaa harjoittelijoille aidosti iso etu tulevaisuuden työelämään. SJK-konserni kykenee tarjoamaan ainutlaatuisen verkostoitumiskanavan paikallisen yritysverkoston sekä jopa kansainvälisten toimijoiden kanssa, kertoo Tommi Kilpiö Seinäjoen Jalkapallokerhosta.

SJK-konserni on monialainen kokonaisuus, joka käsittää itse urheilutoiminnan lisäksi myös tapahtuma- ja ravintolaliiketoimintaa.